Рекламата на компанијата „Епсон“, наречена „Игра на боите“ е снимена кон крајот на минатата година и во неа на многу интересен начин компанијата ги презентира своите производи, поврзувајќи ги со „најважната споредна работа на светот“ – фудбалот.
Со комбинирање на компјутерските анимации, карактеристиката на производите и познатата „тројка“ од фудбалскиот клуб Манчестер Јунајтед, е добиен исклучителен маркетиншки производ.
„Епсон“ рекламата ја направил согласно кампањата „Прекрасна игра. Прекрасно репродуцирана“, што е основната мисла која се крие зад рекламата „Игра на боите“.
Робин ван Перси, Ешли Јанг и легендарниот Рајан Гигс се наоѓаат во виртуелен свет, каде играат фудбал против анимирани линкови.
За време на играта, фудбалеритена Манчестер Јунајтед се репродуцираат преку повеќе апарати на „Епсон“ – од печатар до проектор.
)