Медиумска бура полека се стишува, но и светските аналитичари од областа на електронското работење не успеаа да објаснат, зошто „Facebook“, плати неверојатни 19 милијарди долари за преземање на „WhatsApp“.
На пазарите работат многу успешни компании кои „Facebook“ можеше да ги купи.
Доколку се водиме според листата на „Brand Finance Global 500“ за вредноста на брендовите, ви претставуваме само неколку од компаниите кои „Facebook“ можеше да ги купи.
Netflix: Вредност на компанијата – 14,67 милијарди долари
Royal Mail: Вредност на компанијата – 11,03 милијарди долари
Ferrari: Вредност на компанијата – 6,03 милијарди долари
ITV: Вредност на компанијата – 8,46 милијарди долари
Burberry: Вредност на компанијата – 10,59 милијарди долари
Heineken: Вредност на компанијата – 11,85 милијарди долари
Marks and Spencer: Вредност на компанијата – 15,45 милијарди долари
Louis Vuitton: Вредност на компанијата – 18,39 милијарди долари
Audi: Вредност на компанијата – 17,73 милијарди долари
American Airlines: Вредност на компанијата 10,66 милијарди долари
Johnnie Walker: Вредност на компанијата 18,84 милијарди долари
Tiffany & Co: Вредност на компанијата 12,07 милијарди долари
KFC: Вредност на компанијата 19,49 милијарди долари
Sainsburys: Вредност на компанијата 15,02 милијарди долари
Nivea: Вредност на компанијата 16,15 милијарди долари
Sharp: Вредност на компанијата 14,97 милијарди долари
Omega: Вредност на компанијата 10,337 милијарди долари
Kraft: Вредност на компанијата 17,15 милијарди долари
Duracell: Вредност на компанијата 9,75 милијарди долари