„Кока-Кола“ во април ќе го пласира новиот пијалок „Финли“ на францускиот пазар.
Новиот пијалок, пред се е наменет за младите лица кои не консумираат газирани пијалоци, соопштија претставниците на компанијата за францускиот пазар.
Новиот бренд на безалкохолниот пијалок прво ќе биде пласиран во Франција а потоа достепен и на останатите пазари во светот. „Финли“ ќе биде нискокалоричен пијалок, околу 20 калории на 200 милилитри, а вкусовите кои ќе бидат достапни се портокал и брусница, лимон и цвет од бозел, пулпа од портокал и тоник.
„Ова е најамбициозниот проект на „Кока-Кола“ ушто од лансирањето на „Кока Кола Зеро“ во 2007 година“, соопштија претставниците на маркетинг тимот на компанијата.
„Новиот пијалок ќе биде наменет за популацијата од 25-45 години која за време на паузата на работа консумира „лесни пијалоци“, како што е чајот, кафето или водата“, објаснуваат претставниците на „Кока-Кола“.