Кинескиот технолошки гигант „Xiaomi“ ги лансираше своите први паметни очила со вештачка интелигенција, наречени „Xiaomi AI Glasses“, за време на настанот „Human × Car × Home“.
Со ова, кинеската компанија официјално влезе во трката со слични модели како што се „Ray-Ban Meta“ и „Oakley Meta HSTN“.
„Xiaomi AI Glasses“ имаат ултраширока предна камера од 12 MP со електронска стабилизација на сликата (EIS) и поддржуваат 2K видео (4032 × 3024 пиксели) со 30 FPS.
Батеријата, со капацитет од 263 mAh, овозможува до 8,6 часа мешана употреба или околу 45 минути континуирано снимање, а батеријата се полни за 45 минути.
Отворените стерео звучници се вградени во рамката, додека пет микрофони и дополнителен микрофон со коскена спроводливост овозможуваат подобра јасност на гласот.

Гласовните можности на очилата се напојуваат од асистентот „XiaoAI“, а овозможени се и гласовни команди за фотографирање, снимање, препознавање објекти и превод на текст. Исто така, поддржано е читање QR код за плаќање, што ги прави очилата функционална алатка за бесконтактно плаќање.
Очилата „Xiaomi“ со вештачка интелигенција тежат само 40 грама, имаат преклопен дизајн, три бои на рамката (црна, кафеава и зелена) и опција за електрохроматски леќи со контрола на допир на интензитетот на засенчување на рамката. Верзијата со електрохроматски нијансирани леќи овозможува прилагодување, а се нудат и опции со диоптриски леќи.
Почетната цена во Кина за очилата „Xiaomi“ со вештачка интелигенција е 1.999 јуани (околу 275 долари) за основниот модел; верзијата со електрохроматски (тонирани) леќи чини околу 380 долари, додека специјалната електрохроматска боја чини околу 420 долари.
„Xiaomi“ веќе објави 25.000 резервации на платформата „JD.com“ кратко време по објавувањето на гаџетот. Засега, очилата се достапни само на кинескиот пазар, а глобалната дистрибуција сè уште не е потврдена.