Извршната директорка на „X“, Линда Јакарино, изјави дека корисниците „наскоро“ ќе можат да инвестираат или да тргуваат на платформата на социјалните медиуми, додека го опишуваше навлегувањето во финансиските услуги во обидот на сопственикот Илон Маск да изгради „апликација за сите“.
„Ќе можете да дојдете во X и да го поминете целиот свој финансиски живот на платформата“, рече Јакарино во интервју за „Фајненшл тајмс“ на рекламниот фестивал „Кан Лајонс“. „И тоа е дали ќе ви платат за пицата што ја споделивме синоќа или ќе направат инвестиција или размена. Значи, тоа е иднината.“
Таа додаде дека компанијата, исто така, истражува воведување на кредитна или дебитна картичка X, што би можело да се случи веќе оваа година.
Предложениот влез во финансиските услуги доаѓа во време кога Маск се обидува да ја моделира платформата, која ја купи во 2022 година, по кинескиот WeChat – единствено место за пораки, плаќања и купување.
X веќе изјави дека ќе го воведе X Money, дигитален паричник и услуга за плаќање од човек до човек, подоцна оваа година, а Visa ќе биде нејзин прв партнер.
Јакарино додаде во вторникот дека X Money прво ќе биде лансиран во САД пред да се прошири на други локации и рече дека услугата ќе им овозможи на корисниците да купуваат стоки, да складираат вредност или давање надокнада на креаторите на содржина на платформата.
„Целиот трговски екосистем и финансискиот екосистем ќе се појават на платформа што денес не постои“, рече таа.
Сепак, голем поттик во финансиските услуги би го отворил X кон тешки регулаторни предизвици, како што се усогласеноста со прописите за лиценцирање и перење пари.
„X“ се бореше да се врати во финансиска состојба откако огласувачите, кои го сочинуваат поголемиот дел од неговите приходи, масовно ја напуштија платформата по аквизицијата на платформата тогаш позната како „Twitter“ од страна на Маск за 44 милијарди долари. Многумина изразија загриженост во врска со нејзиниот пасивен пристап кон модерацијата, што значи дека нивните реклами би можеле да бидат поставени во близина на непристојна содржина, како и провокативната употреба на платформата од страна на самиот милијардер претприемач.
Тензиите меѓу раководството на X и огласувачите се разгореа. Во интервјуто, Јакарино ги отфрли обвинувањата дека компанијата за социјални медиуми неодамна им се заканила на брендовите со тужби ако не се рекламираат на X.
Минатата недела, таа го отфрли како што таа го нарече „рекла-казала“ извештајот на „Волстрит џурнал“, во кој се вели дека половина дузина брендови, вклучувајќи ги „Веризон“ и „Ралф Лорен“, склучиле договори за закупување реклами откако добиле закани. „Ова се неименувани извори, случајни коментатори од трети страни“, рече Јакарино.
X поднесе федерална антимонополска тужба минатото лето против Глобалната алијанса за одговорни медиуми, коалиција на брендови и рекламни агенции, како и неколку други брендови. Компанијата за социјални медиуми ја обвини групата за кршење на законите за конкуренција со координирање на „нелегален бојкот“ под маската на иницијатива за безбедност на интернет.
Со текот на времето, X додаде или отстрани неколку брендови од тужбата. „Унилевер“ беше отстранет од тужбата откако повторно започна со рекламирање на платформата на социјалните медиуми во октомври.