31 мај, 2025
ПочетнаТЕХНОЛОГИЈАGoogle ја префрла конфигурацијата на подобрени конверзии во нова ознака GTM

Google ја префрла конфигурацијата на подобрени конверзии во нова ознака GTM

Google ја префрли конфигурацијата на подобрени конверзии во нова ознака во GTM, поттикнувајќи ги огласувачите да ги ажурираат своите поставки за точно следење на конверзиите.

Google ја ажурираше својата ознака за конверзии на Google Tag Manager (GTM), отстранувајќи ја можноста за конфигурирање на податоци обезбедени од корисникот за подобрени конверзии директно во ознаката.

Google започна промена за да им понуди на сите огласувачи можност да ги контролираат податоците обезбедени од корисникот во поставките на ознаката на Google.

Google го отстрани полето за избор на податоци обезбедени од корисникот во ознаката за настан, иако податоците обезбедени од корисникот сè уште можат да се конфигурираат на ниво на настан или ознака на Google во Google Tag Manager со параметарот user_data.

Преместувањето ја одделува главната функционалност за следење на конверзиите од подобрените конверзии, веројатно за да го поедностави поставувањето и да ја намали конфузијата.

Што загрижува тука. Подобрените конверзии им помагаат на огласувачите да го подобрат мерењето на конверзиите со испраќање хеширани податоци од клиенти од прва страна, како што се е-адреси, до Google Ads. Податоците се користат за поврзување на конверзиите со корисниците на Google, подобрувајќи ја точноста.

За оваа промена првпат се дозна кога специјалистот за Google Ads, Адриан Декер, сподели снимка од екранот од ажурираниот интерфејс за ознаки, кој повеќе не вклучува полиња за подобрени конверзии.

Огласувачите и агенциите треба да распоредат ознака на Google поврзана со дестинацијата на нивната сметка на Ads директно во нивниот GTM контејнер за полесно управување со податоците обезбедени од корисникот и другите поставки.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП