12 јуни, 2025
ПочетнаАВТОБИЗ„Subaru“ ја менува својата електрична стратегија, ќе се посвети на хибриди

„Subaru“ ја менува својата електрична стратегија, ќе се посвети на хибриди

Намалената побарувачка за електрични возила и неизвесноста околу царините и даночните олеснувања во САД би можеле да го принудат „Subaru“ да се фокусира на производство на модели опремени со хибридни мотори. Ова го изјави официјален претставник на компанијата.

Јапонскиот производител бавно додава електрични возила во својата понуда, прашувајќи се дали воопшто вреди да се обиде да ги стигне конкурентите кои веќе воведоа модели само на електрична енергија. Затоа компанијата ја „преиспитува“ својата стратегија за електрификација во ова турбулентно и неизвесно време за автомобилската индустрија.

„Subaru“ моментално нуди само едно електрично возило на својот најважен пазар, САД, а тоа е неодамна ажурираната „Solterra“. Вториот таков модел, „Trailseeker“, кој е со големина на „Outback“, дебитираше на Саемот за автомобили во Њујорк минатиот месец и треба да се појави на пазарот во 2026-та година. Сепак, малку е веројатно дека брендот ќе лансира други електрични возила во блиска иднина.

Покрај општата загриженост за забавувањето на усвојувањето на електричните возила, „Subaru“, како и секој друг производител на автомобили, страда од недостаток на јасност во врска со долгорочниот став на американската влада во врска со увозните тарифи и даночните олеснувања за електричните возила. Никој не знае каква ќе биде состојбата со царините за шест или 12 месеци, ниту пак дали даночните олеснувања ќе бидат елиминирани.

„Subaru“ проценува дека царините на американскиот претседател Доналд Трамп би можеле да ја чинат компанијата 2,5 милијарди долари оваа година, бидејќи, иако компанијата има фабрика во Индијана, произведува само околу половина од повеќе од 700.000 возила што брендот ги продава во САД секоја година.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП