24 април, 2025
ПочетнаКОМПАНИИАтлантик Група: Силен раст на продажбата и профитабилноста под притисок на високите...

Атлантик Група: Силен раст на продажбата и профитабилноста под притисок на високите цени на кафето и какаото

Атлантик Група во првото тромесечие од 2025 година забележа приход од продажба во износ од 259,9 милиони евра, што во однос на истиот период лани претставува раст од 9,8%. И покрај исклучителните продажни резултати, профитабилноста е и понатаму под притисок поради рекордните цени на сировото кафе и какао, како и на дополнителните вложувања во вработените, па затоа добивката пред камата, даноци и амортизација (EBITDA) е помала за 8,7% и изнесува 23,0 милиони евра, додека нето добивката во однос на првиот квартал минатата година е пониска за 38,4% и изнесува 6,1 милион евра.

„Во првиот квартал од 2025 година остваривме силен раст на продажбата во однос на истиот период лани, што се должи на растот на приходите во речиси сите деловни и дистрибутивни области и на сите поважни пазари. И понатаму притисокот поради рекордните цени на сировините, посебно на кафето и какаото, како и растечките вложувања во вработените, се рефлектира на резултатите во поглед на профитабилноста. Продолжуваме да го следиме развојот на ситуацијата во предизвикувачкото и динамично макроекономско опкружување, но остануваме уверен дека ќе продолжиме со успешен и одржлив раст, со фокус на зајакнување на конкурентноста, иновацијата и модернизацијата“, истакна претседателот на Управата на Атлантик Група, Емил Тедески.

Кафе, Деликатесни намази и Фармацевтскиот бизнис го предводат растот

Најзначајниот раст на приходите од продажба од 33,9% е остварен во Стратешката деловна област (SPP) Кафе, а потоа следат Деликатесните намази со раст од 19,5% и Фармацевтскиот бизнис со раст од 8,0%. Кафето е со удел во вкупниот приход од 24,4% и претставува најголема поединечна категорија. Помеѓу Стратешките дистрибутивни области (SDP) се истакнуваат Србија со раст од 25,8% и Северна Македонија со раст од 11,2%, а значаен раст е остварен и на пазарите Босна и Херцеговина и Германија. Во вкупната продажба сопствените брендови учествуваат со 65,0%, фармацевтскиот бизнис со 9,4%, додека принципал брендовите сочинуваат 25,6% од приходот од продажба.

Иновативност, одржливост и одговорност на дело

Атлантик Група ја започна 2025 година со лансирање на два нови брендови – линијата на хербални води и сегментот на функционални производи под брендот DoNatural (во рамки на стратешката деловна област Donat) како и нискокалоричната газирана лимонада под брендот Lemonish (во рамки на стратешката деловна област Пијалаци).

Атлантик во склоп на конференцијата Денови на енергетика во Словенија ја освои првата награда во категоријата „Енергетски ефикасно претпријатие“. Компанијата продолжува да реди успеси и во областа на зајакнување на организацијата, што претставува една од темелните стратешки одредници. Оваа посветеност е препозната и во Босна и Херцеговина, каде што Атлантик Група према изборот на порталот MojPosao.ba беше сместена помеѓу трите најпосакувани работодавци.

Атлантик Група и оваа година е добитник на сертификатот Equal Pay Champion (SELECTIO Grupa), со што се потврдува континуираната посветеност на компанијата да осигура еднакви плати за еднаква работа, без оглед на родовата припадност, како и големата застапеност на жени на управните позиции.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП