„Heineken“ објави продажба во првиот квартал над проценките во средата и го задржа своето упатство за цела година. Сепак, компанијата предупреди на континуирана нестабилност како резултат на обемот на глобалните тарифи.
Вториот по големина производител на пиво во светот по глобални количини веќе сигнализираше потежок почеток на 2025-та година, откако ги воодушеви инвеститорите во февруари со своите перформанси во 2024-та година. Сепак, првиот квартал од оваа година имаше помалку трговски денови со оглед на фактот дека 2024-та година беше престапна, како и поради неповолниот тајминг на големи настани како Велигден.
„Heineken“ рече дека ова доведе до очекуван пад на обемот на продажба од 2,1%, но компанијата продаде повеќе од своите поскапи брендови, како што е истоимениот бренд „Heineken“. Ова помогна да се надомести падот и органските нето приходи се зголемија за 0,9%.
Аналитичарите очекуваа пад на обемот на продажба од 2,9% и пад на органскиот нето приход од 0,6%.
„И покрај нестабилните потрошувачки и геополитички трендови, ние работиме во рамките на очекувањата“, рече извршниот директор Долф ван дер Брин во изјавата.
Сепак, компанијата предупреди на дополнителни ризици кои би можеле да влијаат на потрошувачката на потрошувачите и рече дека работи на продолжување со производствените иницијативи за заштита на нејзините перформанси.
Овие ризици вклучуваат „приспособувања и потенцијални зголемувања на царините“, како и слаба доверба на потрошувачите, инфлација и слабеење на валутите во однос на посилното евро. Групацијата ги објавува своите резултати во заедничката европска валута.
„Heineken“ сè уште очекува раст на профитот меѓу 4% и 8% за 2025-та и покрај ескалацијата на трговските тензии предизвикани од американската администрација.
Откако „Heineken“ ја објави својата прогноза во февруари, САД најавија нови царини, вклучително и за увоз на конзервирано пиво, што ги шокираше пазарите. Ова влијаеше на довербата на потрошувачите, иако сеопфатниот царински режим потоа беше суспендиран.