16 април, 2025
ПочетнаКОМПАНИИРазочара продажбата на „H&M“ во првиот квартал

Разочара продажбата на „H&M“ во првиот квартал

Шведскиот трговец со брза мода „H&M“ објави послаба од очекуваната продажба за првиот квартал. Во исто време, прелиминарните податоци за продажбата за март покажаа пораст од само 1%, што е знак за бавен почеток на сезоната пролет-лето.

Оперативната добивка за периодот од декември до февруари изнесува 1,2 милијарди шведски круни, што е помалку од очекувањата на аналитичарите од 1,9 милијарди круни. Нето-продажбите достигнаа 55,3 милијарди круни, што е под прогнозата на економистите од 55,9 милијарди круни.

„Нашите продажби и приходи во кварталот беа малку послаби од планираните, но првиот квартал е најскромниот во годината за нас во однос на продажбата и маржата, а ние сме уверени во иднината“, рече извршниот директор на компанијата Даниел Ервер во изјавата.

Ервер, кој е на чело на „H&M“ нешто повеќе од една година, се обидува да го промени правецот на брендот со зголемување на трошоците за маркетинг. Тој се свртува кон поп-ѕвездите како „Charli XCX“ за да ги поддржи колекциите додека се обидува да го направи брендот попосакуван за да може подобро да се натпреварува со „Zara“ и „Shein“.

Последниот квартал покажува дека неговите напори да ја извлече компанијата од сегашните тешкотии не доведоа до одржлив раст на продажбата на кој се надеваа аналитичарите.

Претходно овој месец, ривалот „Inditex“ – сопственик на секторски лидер „Zara“ – исто така објави разочарувачки почеток на годината. Ова јасно го покажува влијанието на намаленото трошење на потрошувачите во услови на забавување во поголемиот дел од глобалната економија. Како резултат на извештајот, пропаднаа акциите на најголемиот светски продавач на облека.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП