Шпанскиот моден бренд „Mango“ забележа профит од 219 милиони евра во 2024-та година и е една од компаниите во секторот со најголем раст во последната година.
За време на презентацијата на резултатите на компанијата, одржана утрово во нејзиниот оперативен центар во Барселона, „Mango“ ги објави бројките за раст, како и отворањето на 260 нови продавници во 2024-та година, по една за секој работен ден од годината.
Претседателот и извршен директор на „Mango“, Тони Руиз, ги опиша резултатите како „одлични“ и рече дека брендот го доживува „најдобриот момент во својата историја“.
Тој нагласи дека и покрај политичката нестабилност и тензиите во синџирот на снабдување, „Mango“ забележа нето добивка од 219 милиони евра, што е за 27 отсто повеќе од претходната година, а прометот достигна 3,339 милијарди евра или за 7,6 отсто повеќе. Заработката пред камати, даноци, амортизација и амортизација изнесува 636 милиони евра, што е за 19 отсто повеќе од претходната година.
Брендот ги прошири своите операции во САД со нови продавници во градовите како Мајами, Далас, Сан Диего, Бостон и многу повеќе. Податоците презентирани денеска покажуваат дека прометот на „Mango“ од странските пазари достигна удел од 80 отсто, а најмногу приходи доаѓаат од Франција, Турција, Германија и САД.
„„Mango“ отсекогаш имал интернационализација во својата ДНК“, вели директорот за проширување и франшиза Даниел Лопез.