„Mercedes“ ја преиспитува својата стратегија за електрични автомобили поради падот на продажбата. Веќе е познато дека идните модели повеќе ќе личат на „ICE“ автомобили, со што брендот ќе го напушти стилот на сегашниот „EQS“.
Во исто време, луксузниот бренд уште повеќе ќе ги доближи „ICE“ и „EV“, напуштајќи ја гамата „EQ“ што се користи денес за моделите со нулта емисија. Двете букви остануваат, но ќе имаат помалку важна улога.
Според портпаролот на „Mercedes“, цитиран од „Automotive News Europe“, компанијата „повеќе нема да ги користи „EQ“ во номенклатурата на моделите за нови возила. Ова значи дека нема да има нови чисто електрични модели кои започнуваат со „EQ“. Наместо тоа, идните возила ќе го носат името на верзиите на моторите со внатрешно согорување, плус „EQ Technology“ на крајот. Оваа стратегија е веќе достапна, откако беше користена на „G580“ со технологија „EQ“ минатата година.
Следниот модел што ќе го добие брендот „EQ Technology“ ќе биде новиот „CLA“, кој ќе излезе следниот месец.
Третата генерација на луксузната лимузина ќе се продава и како plug-in хибрид со терминологија „EQ Hybrid Technology“. Верзиите придвижувани од бензински и дизел мотори ќе се нарекуваат едноставно „CLA“. Дури и поевтините ќе имаат некаква форма на електрификација, со оглед на тоа што „Mercedes“ разви ново благо хибридно подесување.
Подигнувајќи се погоре во гамата на „Mercedes“, електричниот „GLC“ сега е официјално потврден. Со оглед на ревидираната стратегија за именување, таа нема да се нарекува „EQC“. Стариот електричен кросовер беше тивко прекинат пред речиси две години. Седаните од „C-Class“ и „E-Class“ ќе добијат и целосно електрични варијанти. Портпаролот на компанијата одби да потврди дали доаѓањето на електричната „E-Class“ ќе значи итен крај на „EQE“ или дали двете ќе коегзистираат некое време.
Севкупно, плановите на марката предвидуваат издавање на 17 EV и 19 модели „ICE“ до крајот на 2027-та година. „Mercedes“ планира и чисто електрична верзија на следната генерација на „S-Class“, која најверојатно ќе биде лансирана околу 2030-та година. Во меѓувреме, сегашниот модел ќе добие „голема надградба“ во 2026-та година.