„Coca-Cola“ објави изненадувачки раст на споредливите приходи и ги надмина проценките за нејзиниот профит во четвртиот квартал, поддржан од повисоките цени и големата побарувачка за газирани пијалоци. Ова доведе до зголемување на цената на акциите за околу 4% во претпазарното тргување.
Компанијата се фокусираше на зафаќање на побарувачката на пазарите во развој како Индија и проширување на своето портфолио во Северна Америка, вклучувајќи брендови како што се врвниот бренд за млечни производи „Fairlife“, како и брендот за газирана вода „Topo Chico“.
Партнерствата со синџири за брза храна, како што е „McDonald’s“, исто така ја зголемија продажбата.
Кварталните количини пораснаа на сите глобални пазари на „Coca-Cola“ за прв пат во 2024-та година, при што Северна Америка објави раст од 1% во четвртиот квартал.
Во исто време, глобалните цени се зголемија за 9% во последните три месеци од 2024-та година по скок од 10% во третиот квартал.
„Coca-Cola“ имаше корист од солидната побарувачка за нејзините брендови за газирани безалкохолни пијалоци како што се „Fanta“ и „Sprite“, при што обемот во сегментот порасна за 2%. Тие сочинуваат околу две третини од вкупниот обем на компанијата.
За споредба, конкурентот „PepsiCo“ минатата недела објави пад на обемот од 3% во двата најголеми сегменти – северноамерикански пијалоци и „Frito-Lay North America“ за четвртиот квартал.
„Тоа е веројатно клучната разлика во споредба со „Pepsi“. „Pepsi“ губи удел во Северна Америка во газирани пијалоци, а „Coca-Cola“ е подобро, особено во пијалоците без шеќер и газирани пијалоци“, рече Чарли Хигс, директор за истражување на стоки за широка потрошувачка во „Redburn Atlantic“.
Споредливите нето приходи на „Coca-Cola“ за четвртиот квартал се зголемија за 4,2% на 11,40 милијарди долари. долари, додека аналитичарите очекуваа пад од 2,47% на 10,68 милијарди долари, според податоците на „LSEG“.
Заработката на компанијата од 55 центи по акција ги надмина проценките од 52 центи.
„Coca-Cola“ очекува органски раст на приходите од 5% до 6% за 2025 година. во споредба со зголемувањето од 12% во 2024-та година. Прогнозата е на горниот крај од долгорочната цел на компанијата за органски раст на приходите помеѓу 4% и 6%.