16 април, 2025
ПочетнаАВТОБИЗЗошто „BMW“ продава повеќе електрични автомобили од „Audi“ и „Mercedes“ заедно?

Зошто „BMW“ продава повеќе електрични автомобили од „Audi“ и „Mercedes“ заедно?

Кога станува збор за премиум автомобили, невозможно е да не се споменат марките кои со години доминираат на пазарот. А тоа се „ВMW“, „Audi“ и „Mercedes“ кои веќе подолго време се сериозни конкуренти. И во различни периоди, еден од нив често доминирал над другите.

Со тековната еколошка транзиција, рамнотежата повторно се менува. Кога станува збор за електричните автомобили, „BMW“ е малку над конкуренцијата. Доволно е да се каже дека во 2024-та година компанијата со седиште во Минхен продаде повеќе електрични автомобили отколку „Mercedes“ и „Audi“ заедно. Ова достигнување со себе носи и други предности.

Френк Вебер, шеф за развој во баварскиот производител на автомобили, изјави за „Automotive News Europe“ дека благодарение на постигнатите бројки, „BMW“ тешко дека ќе мора да купува кредити за емисиите во 2025-та година. Ова му овозможува на „BMW“ да остане конкурентен и да не ги зголемува цените. Продажбата на електрифицирани автомобили (EV и plug-in хибриди) сега изнесува 36% од вкупниот број, со што Баварците се значително пред нивните конкуренти. Но, како доаѓа до ова?

Главната причина е флексибилноста. Колку и да е успешен, „BMW“ останува бренд со релативно ограничен број производи. Сепак, можноста да се потпрете на флексибилни платформи како што се „FAAR“ и „CLAR“ овозможува подобри економии на обем. Има и споделување помеѓу различни модели, како што се „i4“ и „iX“, на пример, или „iX1“ и „Mini Countryman“.

Друга причина за успехот на „BMW“ со електрична енергија лежи во неговата палета на производи. Кога компанијата со седиште во Минхен првпат влезе на пазарот со нулта емисија на штетни гасови, тоа го направи со автомобил кој мораше да биде необичен во секој поглед. „i3“ беше модел на пробив во однос на погонот, дизајнот и содржината. Се бореше да остави свој белег, и иако продажбата се зголеми и останува популарен, тоа не беше успехот на кој компанијата се надеваше.

Затоа „BMW“ го промени курсот со својот нов електричен опсег. Компанијата земала автомобили со конвенционален погон и ги резамислила со нула емисии, при што сериите „i4“ и „4 Gran Coupe“, а „iX3“ и „X3“ се само неколку примери.

На овој начин, потрошувачот кој сака да ја доживее транзицијата кон автомобил на батерии може да го направи тоа без многу „изненадувања“ со избирање на автомобил со кој можеби веќе е запознаен, бидејќи го поседувал во неговата бензинска или турбодизел верзија. „Audi“ и „Mercedes“ исто така ја прават оваа транзиција, но со одредено задоцнување.

Со оваа предност, „BMW“ нема намера да им даде шанса на своите ривали да се израмнат. Баварската компанија се подготвува да го претстави првиот модел во своето ново семејство електрични автомобили базирани на платформата „Neue Klasse“.

Преминот кон новата архитектура ќе започне со SUV со средна големина, нешто како алтернатива на „X3“, и ќе продолжи со модел еквивалент на сегашната серија „3“. Новата платформа ќе и овозможи на Групацијата да направи голем чекор напред во однос на опсегот, перформансите и ефикасноста, но нема да се користи за сите автомобили на марката, повторно поради оптимизација на ресурсите.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП