Акциите на „Heineken“ пораснаа откако производителот на пиво објави откуп и објави силна продажба, вклучително и во Бразил и Мексико, помагајќи и на компанијата да ги надмине своите конкуренти на повеќе од половина од нејзините клучни пазари, објави „Bloomberg“.
Цената на акцијата на „Heineken“, која падна за повеќе од една четвртина во изминатата година до затворањето на тргувањето во средата, порасна за дури 13% на почетокот на сесијата во Амстердам – најголема дневна добивка од 2008-та година. Другите производители на пиво забележаа раст на нивните цени на акциите на берзата поради резултатите – „Anheuser-Busch InBev“ за дури 5,2%, и „Carlsberg“ за 4,7%.
Продадениот волумен на пиво се зголеми за 1,6% во 2024 година, објави „Heineken“. Ова ги надмина очекувањата на аналитичарите за раст од 1,39%. Зголемувањето беше поттикнато од силната побарувачка за премиум брендови како што е „Birra Moretti“ и безалкохолни производи како што е „Heineken 0.0“.
Оперативниот профит веројатно ќе порасне меѓу 4 и 8 отсто во 2025-та година, велат од „Heineken“, малку помал од 8,3 отсто минатата година, што исто така ги надмина очекувањата. Компанијата, предводена од извршниот директор Долф ван ден Бринк, објави двегодишна програма за откуп на акции во вредност од 1,5 милијарди евра.