21 април, 2025
ПочетнаКОМПАНИИКварталниот извештај на „Procter & Gamble“ ги надмина прогнозите

Кварталниот извештај на „Procter & Gamble“ ги надмина прогнозите

Кварталниот извештај на најголемиот светски производител на производи за домаќинство „Procter & Gamble Co.“ (P&G) ги надмина прогнозите на економистите, објави „Bloomberg“.

Органската продажба на гигантот се зголеми за 3% во трите месеци од октомври до декември – најголем пораст во три квартали. Голем дел од добрите перформанси се должат на поголемите количини, што значи дека трговците на мало купувале повеќе основни работи како сапун за садови „Dawn“ и жилетите „Gillette“ за да ги полнат своите полици. Цените останаа непроменети во однос на претходниот квартал.

Резултатите сугерираат дека ерата на бескрајни зголемувања на цените можеби е при крај. Компаниите се под притисок да ја забават инфлацијата со инаугурацијата на претседателот Доналд Трамп. Во извршната наредба издадена на 20-ти јануари, шефот на државата рече дека потрошувачите се соочуваат со „криза на трошоците за живот“ и дека е „клучно да се врати куповната моќ на американското семејство“.

Од „P&G“ велат дека иновациите помогнале да го развијат нејзиниот бизнис за нега на кожа и орална нега. Компанијата создава нови производи, вклучувајќи дезодоранс за цело тело и жилети за различни делови од телото.

„Колку повеќе иновираме, толку повеќе потрошувачите ја гледаат вредноста“, рече Андре Шултен, главен финансиски директор на „P&G“. „Ова се категории каде што потрошувачите навистина ја ценат ефикасноста“, додаде тој.

Продажбата беше поддржана и од сегментот ткаенина и домашна нега на „P&G“ – најголемиот бизнис на компанијата, кој ги вклучува брендовите „Tide“ и „Swiffer“. Сепак, Шултен рече дека продажбата на органски производи во Кина е намалена за 3% во кварталот.

Компанијата ја потврди прогнозата за продажба и профит за тековната фискална година, која трае до крајот на јуни.

По објавувањето на извештајот, акциите на „Procter & Gamble“ пораснаа за 2,6%.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП