Netflix ја заврши 2024 година со најголем квартален раст на претплатници во историјата. Растот беше поттикнат од првите директни преноси на големи спортски настани и враќањето на глобалната хит серија „Squid Game“.
Компанијата додаде 18,9 милиони нови претплатници во четвртиот квартал, се вели во писмото до акционерите во вторникот. Тоа е двојно повеќе од претходните очекувања на Wall Street, а вкупниот број на корисници кои плаќаат за услугата за стриминг надмина 300 милиони на глобално ниво.
Претходниот најдобар квартален резултат на компанијата беше 15 милиони нови корисници во првиот квартал од 2020 година – бројки поттикнати од пандемијата на коронавирус.
Ова е последен пат Netflix да пријави квартален раст на претплатниците. Акциите на компанијата историски се зголемуваат и паѓаа врз основа на тие статистики, но менаџментот се обидува да ги натера инвеститорите да им дадат приоритет на финансиските метрики, како што се продажбата и профитот.
Компанијата објави дека приходите се зголемиле за 16 отсто на 10,2 милијарди долари за кварталот. Што е најголема добивка од крајот на 2021 година. Тие рекоа дека продажбата ќе порасне побрзо од предвиденото и во 2025 година.
Зголемување на цената
Netflix ќе ја зголеми продажбата со зголемување на цените на својот домашен пазар. Компанијата ги зголемува цените во САД, Канада, Португалија и Аргентина. Најпопуларниот план за претплата во САД се нуди по цена од 17,99 долари месечно, што претставува зголемување од 2,50 долари. Netflix исто така ја зголемува цената на својот поевтин план кој вклучува реклами.
За целата 2025 година, компанијата предвидува приход од дури 44,5 милијарди американски долари, што е за 14 отсто повеќе од штотуку завршената година, со оперативна маржа од 29 отсто.