Фановите на електричните автомобили во Европа и на Блискиот Исток наскоро ќе имаат пристап до целата палета на нови модели „Charger“ на „Dodge“, а продажбата ќе започне кон крајот на следната година, објави „Stellantis“.
Во последно време многу се шпекулира за иднината на легендарниот модел откако ги отфрли моторите на „Hemi V8“ и доби целосно електрична верзија. „Dodge“ сега официјално објави дека и двете варијанти „ICE“ и „EV“ ќе бидат лансирани на Стариот континент, при што клиентите ќе можат да избираат помеѓу варијанти со две и четири врати.
Првиот полнач од новата генерација што излезе на продажба во САД беше полнач „BEV“ со две врати познат како „Charger Daytona“. Достапно во две конфигурации. Основниот модел има два електрични мотори кои произведуваат 456 коњски сили и вртежен момент од 547 Nm, напојувани од батерија од 100,5 kWh. Помоќната верзија – „Daytona Scat Pack“, нуди 630 ks и 849 Nm, забрзувајќи од 0 до 100 km/h за 3,3 секунди.
За оние кои претпочитаат класичен погон на бензински мотор, ќе бидат достапни и две верзии на купето и седанот „Charger“. Тие се опремени со 3,0-литарски, 6-цилиндричен мотор „Hurricane“, кој развива 420 ks како стандард. и 637 Nm, но е достапен и во помоќна верзија – 550 ks и 746 Nm. Сепак, прирачниците се нешто од минатото, со двата модели достапни само со новиот осумстепен автоматски менувач „880RE“, базиран на единицата „ZF“ од четвртата генерација што го заменува „TorqueFlite 8HP70“ користен во претходниот „Charger“ и „Challenger“.
Обожавателите на „Dodge“ ќе имаат уште една причина за радост, бидејќи компанијата најави дека го продолжува производството на „Durango R/T“ и „SRT Hellcat“, опремени со мотори Hemi V8 од 5,7 и 6,2 литри. Двата модели требаше да останат на производната лента до крајот на оваа година, но сега од „Dodge“ најавија дека ќе се произведуваат и следната година.
Промената во плановите делумно се должи на „побарувачката на пазарот и повратните информации од клиентите“, без да бидат откриени дополнителни детали. Сепак, факт е дека „Dodge“ објави дека ќе ги задржи моторите на „Hemi“ откако извршниот директор на „Stellantis“, Карлос Таварес, беше соборен од одборот.