26 април, 2025
ПочетнаКОМПАНИИ„Nike“ ги надмина очекувањата со своите резултати, но предупреди на тешки промени

„Nike“ ги надмина очекувањата со своите резултати, но предупреди на тешки промени

„Nike“ испорача послаба прогноза во четвртокот, менувајќи го растот на нејзините акции од претходно во текот на денот, откако кварталните резултати на тековниот производител на спортски производи ги надминаа проценките.

Компанијата со седиште во Бивертон, Орегон, која се обидува да го врати лидерството на пазарот во услови на засилена конкуренција, прогнозираше пад на приходите од 10-30 отсто во третиот квартал.

Аналитичарите во просек очекуваа приходите да се намалат за 7,65% до 11,48 милијарди долари за тековниот квартал, покажуваат податоците собрани од „LSEG“.

Новиот извршен директор Елиот Хил рече дека напорите на „Nike“ да го врати изгубениот пазарен удел ќе значат краткорочна болка. Компанијата ја „изгуби својата опсесија со спортот“, рече тој во својот прв повик за заработка откако ја презеде функцијата во октомври.

Хил вети дека ќе го врати „Nike“ на вистинскиот пат со рефокусирање на својот бизнис на спортот и продавање на повеќе производи по премиум цени, но додаде дека „за промената ќе биде потребно време“.

Претходно во текот на денот, „Nike“ објави заработка по акција од 78 центи, во споредба со проценките од 63 центи по акција, според проценките на аналитичарите составени од „LSEG“.

Нето приходот за вториот квартал падна за 7,7% на 12,35 милијарди долари, што беше помалку од падот од 9,41% што го очекуваа аналитичарите, бидејќи поновите верзии на спортски чевли ги привлекуваа потрошувачите.

Акциите пораснаа за 11 отсто веднаш по извештајот за заработката, но ги ограничија добивките и завршија само 0,3 отсто откако Хил и финансискиот директор Метју Френд ги намалија очекувањата.

Од почетокот на годината, цената на акциите на „Nike“ падна за речиси 30%.

„Ако навистина го погледнете (извештајот од вториот квартал), бројките не се добри. Но, тие се подобри отколку што се плашеа повеќето луѓе“, рече Џесика Рамирез, виш аналитичар во „Jane Hali & Associates“.

Хил, кој започна во „Nike“ како практикант во 1988-ма година, на повикот рече дека негов приоритет е обновата на партнерствата на „Nike“ со трговците на мало и да се осигури дека попустите и промоциите се скратени.

„Добивме премногу унапредувања. Нивото на попуст не само што влијае на нашиот бренд, туку го нарушува и целокупниот пазар и профитот на нашите партнери“, рече тој.

Клучниот столб на планот за пресврт на „Nike“, вели тој, е реинвестирање во тимови на терен во големите градови и земји.

„Тие се оние кои создаваат емотивни врски со потрошувачите што ќе им треба на ‘Nike’ за да напредува“, рече Хил.

Со оглед на тоа што конкурентите лансираат поудобни и подобри обувки, „Nike“ се бори со трошење за воведување нови производи како „Air Max 95“ и за промовирање на основни франшизи како „Jordans“ и „Pegasus“ за привлекување клиенти.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП