Европскиот малопродажен синџир „Pepco Group“ објави рекордни годишни приходи од 6,2 милијарди евра евра за фискалната 2024-та година (до крајот на септември), што претставува раст од 10,2%.
Групацијата има вкупно 4.948 продавници, со нето 392 нови продавници отворени во тој период. За следната фискална година планирани се вкупно 300 нови продавници.
И покрај растот на приходите, „Pepco Group“ забележа годишна нето загуба од 662 милиони евра, што се должи на исправка на вредност во износ од 775 милиони евра поради бизнисот со „Poundland“ во ОК.
Надоместоците за оштетување на „Poundland“ беа главно за гудвил и беа резултат на значителниот пад на резултатите во годината до 30-ти септември, соопшти групата. Продажбите на „Poundland“ паднаа за 3,6%, а профитот се намали за повеќе од 21%, при што изгледите се влошија во услови на зголемени конкурентни предизвици и предизвици.
„Pepco“ ќе ја разгледа „секоја стратешка можност“ за својата единица во Обединетото Кралство „Poundland“, која се бори, изјави новиот извршен директор на групацијата Стефан Борчерт.
„Важно е да ја разгледаме секоја стратешка можност за оваа компанија да ја врати на вистинскиот пат“, рече тој по објавувањето на извештајот.
„Poundland“ работи со 836 продавници и сочинува околу 30% од вкупниот приход на „Pepco Group“.
Групата како целина објави основна заработка пред камата, данок, амортизација и амортизација (EBITDA) од 944 милиони евра во 2023/24 година, во согласност со прогнозата од најмалку 900 милиони евра и повеќе од 754 милиони евра во 2022/23 година.
„Во рамките на групацијата, го гледам самиот концепт на ‘Pepco’ како главен двигател за нашиот иден стратегиски и финансиски раст, особено во срцето на ‘Pepco’ во Централна и Источна Европа“, коментира Борчерт.