21 април, 2025
ПочетнаКОМПАНИИ„Unilever“ се обидува да продаде некои од своите брендови за храна

„Unilever“ се обидува да продаде некои од своите брендови за храна

„Unilever“ бара да продаде неколку брендови за храна со вкупен приход од продажба од околу 1 милијарда евра. Ова го коментира извршниот директор на компанијата Хајн Шумахер за холандскиот финансиски дневен весник „FD“.

Шумахер не прецизираше кои брендови „Unilever“ сака да ги продаде како дел од претходно објавените планови за поедноставување на бизнисот со храна.

Извори изјавија за „Reuters“ претходно овој месец дека компанијата истражува продажба на некои од нејзините холандски брендови на храна, вклучувајќи ги супите „Unox“ и зачините „Conimex“, а исто така се обидува да ги отпушти помалите брендови во Британија и други земји во Европа.

„Unilever“, кој поседува околу 400 брендови ширум светот, се обидува да направи промени во своето работење во изминатата година за да се фокусира повеќе на маркетинг на своите 30 „најсилни“ брендови и да го поедностави својот бизнис, особено во Европа.

Во март, „Unilever“ соопшти дека ќе ја исклучи својата единица за сладолед, која вклучува брендови како што се „Magnum“ и „Ben&Jerry’s“.

Шумахер му рекол на „FD“ дека решил да го намали „прилично еклектичното портфолио на брендови на храна“, со акцент на сосови, зачини и производи за ресторани и други професионални кујни.

Но, не секој бренд што не одговара на тој опис ќе мора да исчезне, додава тој.

„Не спроведуваме итна продажба. Секогаш ќе има брендови кои не се совршено стратешко одговараат, но ќе останат дел од ‘Unilever’“, вели Шумахер.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП