Американските купувачи ги користеле своите мобилни телефони, лаптопи, десктоп компјутери и други уреди за да направат онлајн купувања во вредност од околу 10,8 милијарди долари на црниот петок, според ажурираната статистика на Adobe Analytics.
Black Friday или Црниот петок, ден по Денот на благодарноста во САД, го означува официјалниот почеток на празничната шопинг сезона за трговците на мало, а конкуренцијата се интензивираше за да го придобие секој штедлив купувач што бара попуст.
Зголеменото купување преку Интернет потенцијално им користи на гигантите во е-трговијата како Amazon.com и Walmart. Walmart, кој работи со 4.700 продавници во САД, инвестираше многу во испорака од продавница до дома за празничната сезона за да ја зајакне е-трговијата.
Трошоците на интернет во САД се зголемија за 10,2% на Black Friday, соопшти Adobe, кој ги следи уредите што го користат неговиот софтвер за да помогнат во привлекувањето на повеќе од милијарда посети на локациите за малопродажба во САД.
Во 2023 година, американските купувачи потрошија 9,8 милијарди долари онлајн на црниот петок, а во 2022 година потрошија 9,1 милијарди долари, соопшти Adobe.
За црниот петок оваа година, Кори Косиони (58) рече дека бара поволни цени на интернет, како и во продавниците, за да купи „подароци за сите: мојата сопруга, ќерка ми и за мене“.
Најпродаваните производи на интернет вклучуваат шминка, производи за нега на кожа и коса, како и блутут звучници и машини за еспресо, објави Adobe во саботата.
Продажбата на играчки преку Интернет пораснала за 622 отсто во споредба со просечната дневна продажба во октомври, додека продажбата на накит пораснала за 561 отсто, а за домашните апарати скокнала за 476 отсто во споредба со октомври.
Одделно, Salesforce, софтверската компанија базирана на облак, рече дека онлајн продажбата во САД се зголемила за 7% до 17,5 милијарди долари во петокот, според сопствената ажурирана билансна состојба во саботата. Salesforce, кој ги анализираше сообраќајните шеми на илјадници онлајн трговци на мало, рече дека купувачите купиле повеќе домашни апарати и мебел.
Синџирите на стоковни куќи како Macy’s и Kohl’s, како и синџирот на големо Target, би можеле да доживеат пригушена продажба оваа сезона, што е пократка со само 26 дена помеѓу Денот на благодарноста и Божиќ.