„Alibaba Group Holding Ltd.“ назначи ветеран на компанијата да го води нејзиниот онлајн бизнис, пишува „Bloomberg“.
Џиан Фан, кој моментално ја води брзорастечката трансокеанска трговска единица, ќе го преземе новосоздадениот оддел, кој ги обединува средствата за онлајн тргување на групата, од „Taobao“ и „Tmall“ во Кина до „Lazada“ во Југоисточна Азија, додаде агенцијата.
Единицата ќе вклучува и меѓународна локација за испорака на „Alibaba.com“, „Idle Fish“ и турскиот бизнис „Trendyol“, се вели во соопштението на „Alibaba“.
Така Џиан стана најмоќната фигура во компанијата по извршниот директор Еди Ву и претседателот Џозеф Цаи.
Џиан Фан од 2023-та година ја предводи единицата за тргување во странство на „Alibaba“, чиј раст го надминува оној на другите делови од империјата. Тој презема бизнис што се мачеше среде продлабочените економски проблеми во Кина.
Консолидацијата на онлајн бизнисот под негово крило ги покажува напорите на некогашниот интернет пионер да се преструктуира по Пекинг во 2020-та година и тргна во офанзива против „Alibaba“ и нејзините конкуренти. Во еден момент, компанијата размислуваше да се одвои од својата основна дејност.
Кинеските онлајн операции на групата забележаа раст од само 1 процент во третиот квартал од годината во услови на зголемена конкуренција од „PDD Holdings Inc“ и „ByteDance Ltd“. Меѓународната поделба, која ги вклучува „Lazada“ и „AliExpress“, во меѓувреме, ги зголеми приходите за истиот период за 35%.
„Новата деловна групација ќе реализира значителни синергии во глобалниот синџир на снабдување и ќе ги поддржи можностите за раст на трговијата со проширен пристап до пазарите во Кина и во странство. Одлуката ја одразува посветеноста на ‘Alibaba’ за инвестирање во основната дејност и квалитетот на операциите во висококонкурентниот сектор за е-трговија“, се вели во соопштението на групата.