Цената на акцијата на „Booking Holdings“ се искачи на рекордно високо ниво откако компанијата ја зголеми прогнозата за бруто резервации за цела година и објави резервации за третиот квартал во текот на ноќта што ги надмина очекувањата на аналитичарите, што е знак дека побарувачката на потрошувачите не е толку забавена во лето, како што некои се плашеа инвеститорите.
Резервираните ноќевања во компанијата, која поседува туристички брендови како „Kayak“ и „Priceline“, се зголемија за 8 отсто на 299 милиони долари во трите месеци до 30-ти септември. Тоа ги надмина прогнозите на Волстрит и сопствените очекувања на компанијата. Бруто резервациите за патувања, кои вклучуваат даноци и такси, беа 43,3 милијарди долари, во споредба со прогнозата од 41,4 милијарди долари. Прилагодената заработка по акција беше 83,89 долари. Инвеститорите очекуваа 77,27 долари.
Поддржан од тие резултати, „Booking“ ја зголеми својата прогноза за целата година, рече главниот финансиски директор Еут Стинберген на повик со инвеститорите, истакнувајќи дека сега очекува бруто резервациите да пораснат за околу 8%, а приходите да се зголемат за нешто под 10%. Прогнозата за четвртиот квартал, исто така, ги надмина проценките на аналитичарите.
Цената на акцијата на „Booking“ се зголеми за 8,8% на 4.856 долари во четвртокот наутро во Њујорк. Аналитичарите на „Evercore ISI“ напишаа во белешка доцна во средата дека резултатите се „изненадувачки позитивни“.
Акциите на „Booking“ се зголемија за 25% од почетокот на годината, надминувајќи ги „Airbnb“ и „Expedia“, чии акции забележаа поскромни добивки. Двете компании ќе ги објават финансиските резултати следниот четврток.
Со месеци има знаци на забавување во индустријата бидејќи потрошувачите кои се свесни за цените ги ограничуваат трошоците за патување. По неколку блокбастер квартали поттикнати од првичниот бум на одмор по пандемијата, онлајн туристичките гиганти како „Booking“, „Expedia Group“ и „Airbnb“ дадоа послаби прогнози, наведувајќи ги промените во однесувањето на потрошувачите. Ова вклучува избор на хотели со пониска оцена, планирање пократки патувања и правење повеќе резервации во последен момент. Овој тренд особено им отежнува на компаниите да ја предвидат побарувачката и приходите од продажба.
Најновите резултати на „Booking“ нудат индиции за тоа дали растот на патувањата може да се врати таму каде што беше пред пандемијата. За време на последната презентација на извештајот, Стинбергер ја обвини разочарувачката перспектива за летото на „малата умереност“ на европскиот туристички пазар, на кој компанијата има поголема изложеност од нејзините ривали.