6 мај, 2025
ПочетнаКОМПАНИИ„Procter&Gamble“ објави бавен раст на продажбата поради слабата побарувачка за козметика

„Procter&Gamble“ објави бавен раст на продажбата поради слабата побарувачка за козметика

„Procter & Gamble Co.“ (P&G) објави втор последователен квартал на бавен раст на продажбата, погоден од слабите зголемувања на цените и ладената побарувачка во голем број клучни области, вклучително и козметиката и нега на бебиња, пишува „Bloomberg“.

Органската продажба, мерка што ги отстранува елементите како што се флуктуациите на валутата, порасна за 2 отсто во фискалниот прв квартал, кој заврши на 30-ти септември. Аналитичарите очекуваа пораст од речиси 2,1%

Цените на „P&G“ се зголемија во просек за 1% во текот на периодот, слично на темпото од претходниот квартал, но под она од првите три месеци од претходната фискална година.

Изненадувачкиот пад во козметичкиот бизнис беше предизвикан од проблемите во побарувачката за производи за нега на кожа, при што бизнисот пријави остар пад на продажбата и помал обем поради слабоста на премиум брендот SK-II, кој се продава во Кина.

Ова беше делумно неутрализирано од бизнисот со домашни производи, вклучувајќи ги и детергентите „Tide“, каде што продажбата ги надмина очекувањата за повисоки количини.

Резултатите покажуваат одреден степен на стабилизација од претходниот квартал. Компанијата ги потврди своите цели за приходи и профит, вклучувајќи органски раст на продажбата до 5%, за тековната фискална година, што укажува дека очекува забрзување на растот во наредните квартали.

Предизвици за раст

„Тоа е релативно послаб квартал“, признава главниот финансиски директор Андре Шултен, додавајќи дека слабоста во Кина и на Блискиот Исток влијаела на перформансите на компанијата.

Војната на Блискиот Исток ја поткопа потрошувачката, додека Кина објави послаба доверба на потрошувачите.

Тоа е уште еден сигнал дека ќе биде предизвик за „P&G“ да се врати на побрзото темпо на проширување што го уживаше во последниве години, истовремено засилувајќи дека Кина останува клучна пречка за производителите на стоки за широка потрошувачка.

„P&G“ се обидува да ја зголеми продуктивноста со премиум производи како дезодоранси и жилети, со нови артикли и функции кои овозможуваат поголема флексибилност по повисоки цени.

Шултен вели дека артиклите со повисоки цени како што се електричните четки за заби Oral-B функционираат добро, при што „P&G“ воведува нова верзија со пониска цена за да им се допадне на повеќе потрошувачи.

Оперативната профитна маржа за првиот квартал беше во согласност со прогнозите на аналитичарите.

Иако зголемувањето на цените значително забави, Шултен не очекува тие да почнат да се намалуваат.

„Нема промена на цената што би оправдало дефлациско прилагодување ниту за нас, ниту за индустријата“, посочува тој.

Грижа за бебиња

Обемот на продажба е намален и во категоријата за нега на бебиња. Иако компанијата неодамна претстави подобрена верзија на своите пелени за бебиња „Luvs“, Шултен рече дека е премногу рано да се измерат резултатите. Новата верзија на пелените, наречена Платинум, се рекламира како помека и повпива.

Во Кина, „P&G“ се обидува да биде повеќе насочена кон рекламирањето. Покрај негата на кожата, „P&G“ објави и други области на побарувачка за ладење во земјата, вклучувајќи го и бизнисот за орална нега.

„Потрошувачкото расположение е сè уште многу негативно“, истакнува Шултен, мислејќи на Кина. Според него, ситуацијата таму е тесно поврзана со берзите и недвижностите. Потрошувачите таму се многу свесни за трошоците.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП