Назад во март, „Nothing“, брендот со седиште во Лондон, основан од Карл Пеи, го претстави својот „Phone 2a“ – смартфон со прифатлива цена со потпис на брендот и прилично оригинален дизајн. Потоа, компанијата започна проект со кој ја поканува својата заедница на корисници да дизајнираат заедно специјално издание на „Phone 2a Community Edition“. Сега сè е подготвено за неговото големо лансирање!
Ништо не сака да создава возбуда и исчекување кај корисниците пред објавувањето на неговите претстојни производи, а „Phone 2a Community Edition“ не е исклучок. Компанијата неодамна на социјалната мрежа „Х“ објави дека телефонот ќе биде лансиран на 30-ти октомври. Заедно со објавата, тие споделија и тизер видео во кое светулка слетува, свети зелено, а потоа одлетува од екранот. Па, каква врска има тоа со оваа блескава бубачка? Па, тоа е симбол на една од главните карактеристики на овој телефон.
Што сакаат корисниците, „Nothing“ не го прави
Изданието на заедницата може да изгледа како типичен телефон „2а“, но има уникатен пресврт: задниот дел сјае во мракот. Оваа идеја, наречена Фосфоресценција, доаѓа од Кента Акасаки и Астрид Ванхујсе, две од петте победници кои работеа со „Nothing“ за да го создадат ова специјално издание на телефонот.
Покрај уникатната осветлена позадина, изданието на заедницата ќе има сосема нови теми и дизајни на заднина и освежено пакување што го истакнува неговиот впечатлив неонски зелен тон. Маркетиншкиот тим, исто така, се обиде да го направи овој модел изразито различен од стандардниот телефон „2а“.
Како што можете да видите, сите додатоци се фокусирани на дизајнот и надворешните карактеристики, така што изданието на заедницата веројатно ќе биде идентично со обичниот „Phone 2a“ внатре. Ова значи дека тие сè уште ќе имаат:
6,7-инчен екран заштитен со Gorilla Glass 5
Целосно пластично куќиште
Процесор MediaTek Dimensity 7200 Pro, специјално прилагоден со помош на Nothing
Моќна батерија од 5.000 mAh
Главна камера од 50 MP, ултра-широка камера од 50 MP и предна камера од 32 MP
„Сметаме дека „Nothing“ користи прилично паметна стратегија во денешно време на копирање од различни брендови – обидувајќи се да им дозволи на обожавателите да го креираат телефонот заедно со вас. Не само што „Nothing“ го враќа вниманието на неговиот достапен модел неколку месеци по лансирањето, туку се истакнува и како една од ретките компании кои навистина го ценат придонесот на своите корисници и создаваат нешто навистина уникатно“, пренесува „Phone Arena“.