Кинеската „Tencent Music Entertainment“ објави помал пад на приходите за вториот квартал од 2024-та година отколку што се очекуваше претходно, пренесува „Reuters“. Причината е зголемениот раст на платените корисници на неговите стриминг услуги.
Компанијата, дел од „Tencent Holdings“, рече дека нејзиниот приход се намалил за 1,7 отсто на 7,16 милијарди јуани (999 милиони долари) во трите месеци до 30-ти јуни 2024-та година, четврти последователен квартален пад додека се обидуваше компанијата да го надмине ефектот од ограничувањата на Пекинг.
Сепак, резултатите беа повисоки од прогнозите на аналитичарите за 7,14 милијарди јуани, покажуваат податоците на „LSEG“, компанијата која стои зад Лондонската берза. Поголемиот приход од очекуваниот беше помогнат од растот на онлајн музичкиот бизнис од 27,7%.
Бројот на платени претплатници за стриминг музика се зголеми за 17,7% на 117 милиони корисници како резултат на насоченото рекламирање преку телекомуникации, како и преку е-трговија и видео платформи.
Приходите на компанијата за кварталот поврзани со забавните услуги, кои вклучуваат и пренос во живо, забележаа пад од 42,8%.
Пекинг воведе ограничувања за пренос во живо пред речиси една година како дел од поширокиот обид да се регулира онлајн обложувањето. Според аналитичарите, преносите во живо понекогаш се договараат со гледачите за да манипулираат со популарните цртежи на лотарија и да ги споделат наградите.
Како одговор на притисокот од регулаторите, „Tencent Music“ прекина неколку функции за пренос во живо.
Акциите на компанијата во САД се намалија за 7,8% во претпазарното тргување.