Акциите на „Amer Sports“ пораснаа за 7,77% во средата, откако компанијата за спортски производи ги надмина очекувањата на аналитичарите со резултатите од вториот квартал благодарение на нејзиниот водечки бренд „Arc’teryx“, објави „MarketWatch“.
Извршниот директор Џејмс Женг рече дека компанијата за атлетски обувки, облека и опрема со седиште во Хелсинки „сериозно ги надмина нашите сопствени високи очекувања во сите клучни финансиски показатели“.
„Amer Sports“, кој има фабрика за скијање во Чепеларе, рече дека неговата загуба во вториот квартал се намалила на 1,8 милиони долари, или едно пени по акција, од 97 милиони долари, или 25 центи по акција, една година порано.
Прилагодената заработка од 5 центи по акција ја надмина консензуалната проценка на „FactSet“ за загуба од едно пени по акција.
Приходите во вториот квартал од брендовите „Amer Sports“, вклучително и тениските рекети „Wilson“ и опремата за скијање „Salomon“, се зголемија за 16% на 994 милиони долари, исто така надминувајќи ја проценката на „FactSet“ од 948 милиони долари.
Во иднина, „Amer Sports“ очекува заработка во третиот квартал од 8 до 10 центи по акција, над проценките на аналитичарите од 39 центи по акција.
„Нашето уникатно портфолио на премиум технички брендови освојува удел во спортските производи и пазарите на отворено ширум светот“, рече Женг.
Кварталниот извештај на „Amer Sports“ е втор откако компанијата излезе на берза на 2-ри февруари со 13 долари по акција.
Оттогаш, акцијата достигна највисоко ниво од 18,23 долари по акција и најниско ниво од 11,58 долари по акција.