„Бејби“ суперавтомобилот на „Lamborghini“ порасна. „Huracan“ е мртов, а неговото место во гамата го зазема целосно новиот модел „Temerario“. Станува збор за V8 plug-in хибриден автомобил со три мотори и речиси 45 проценти поголема моќност од V10 моторот од моделот што го заменува.
„Huracan“, кој го имаше своето деби во 2013-та година, остана во сличен шаблон поставен од неговиот претходник, „Gallardo“, но светот на автомобилите се промени непрепознатливо во последните 10 години, па „Temerario“ е многу поинакво „животно“. иако можеби на прв поглед не изгледа.

Потребата на „Lamborghini“ да ги намали емисиите, истовремено зголемувајќи ја моќноста и електрифицирањето на секој модел во својата гама, значеше дека „Huracan 5.2 V10“ мораше да биде повлечен и заменет со моќен V8 со турбо полнач.
Така да, на „Temerario V8“ му беа одземени два цилиндри, но доби турбо засилување. Но, марката со амблем на бикот не го тргна полесниот пат и испорача верзија на истиот 4,0-литарски V8 што се користи во голем број други модели на „VW Group“, вклучувајќи го и теренецот „Urus“.

Наместо тоа, „Temerario“ добива свој твин-турбо 4.0-литарски V8 кој вртежи до неверојатни 10.000 вртежи во минута.
„Lamborghini“ ветува дека новиот V8 звучи повозбудливо од повеќето мотори со турбо полначи, па дури и вели дека е намерно дизајниран со вибрации од моторот кои допираат до телото и седиштата на автомобилот за да го подобри сетилно искуство при возењето.

Само моторот со внатрешно согорување произведува 800 ks помеѓу 9.000-9.750 вртежи во минута, во споредба со 640 ks при 8.000 врт/мин кај појдовниот „Huracan Evo“.
Турбо-асистираните 730 Nm од V8 моторот лесно ги надминуваат 600 Nm на стариот V10, дури и без да се земат предвид трите електромотори со погонска група од 150 ks (110 kW).

Две електрични агрегати се напред за да обезбедат погон на сите тркала (бензинецот V8 ја испраќа моќта на задниот дел), додека третиот е позициониран помеѓу V8 и новиот осумстепен менувач и функционира како стартер-генератор, дополнувајќи го вртежниот момент со до 300 Nm, наводно полнење на која било бензинска пумпа со турбо дупка.

Сè на се, погонската единица нуди огромни 920 ks, што значи дека ги победува „Ferrari 296 GTB“ (830 ks) и моделите на „McLaren“, „Artura“ (680 ks) и „750S“ (750 ks).
Еснафот плаќа повеќе на големо. „Temerario“ тежи 1.690 kg, што е за 268 kg повеќе од „Huracan LP640 Evo“ и 220 kg повеќе од „Ferrari 296 GTB“. Точно, моделот на „Ferrari“ е со погон на задните тркала, па затоа треба да биде полесен.

Сето ова не го спречува „Temerario“ да забрза до 100 km/h за 2,7 секунди, во споредба со 2,9 секунди за неговиот претходник, а максималната брзина се зголемува од 325 km/h кај „Huracan“ на 343 km/h кај новиот модел.
Растојанието за сопирање при 100-0 km/h исто така малку се зголеми од 31,9 на 32 m.
Едно нешто што сè уште не знаеме е колку чини „Lamborghini Temerario“. „Huracan Evo“ во заминување започна со околу 300.000 долари, така што не би било невообичаено „Temerario“ да чини околу 400.000 или дури 500.000 долари, предвидува „Carscoops“.
Ќе дознаеме повеќе информации кога автомобилот ќе биде пуштен во продажба кон крајот на оваа година или почетокот на 2025-та година.