Во срцето на главниот град, еден нов бизнис модел привлекува внимание со својата иновативност и елеганција.
Станува збор за издавање на елитни соби кои нудат целосна дискреција и комфорт за секој клиент.
Овој концепт, кој овозможува плаќање според времето поминато во просторијата, е особено популарен меѓу оние кои бараат приватност и луксуз.
Со цени кои започнуваат од 1.000 денари за три часа во најобична соба во која има само еден брачен кревет, па сѐ до 3.000 денари за три часа во соба каде што клиентите можат да уживаат во џакузи, сауна, брачен кревет и опремен мини-бар.
За подолги престои, цената за 12 часа е 7.000 денари, што е идеално за оние кои сакаат да се опуштат и да избегаат од секојдневието.
Петар од Влае, кој неодамна се ожени, својата прва брачна ноќ ја поминал токму во луксузна изнајмена просторија.
„Искуството беше незаборавно. Услугата, хигиената и дискрецијата беа на највисоко ниво. Сè беше совршено организирано, така што можевме целосно да се посветиме еден на друг без да се грижиме за ништо друго“, ни изјави 30-годишниот Петар.
Неговата позитивна оценка е одраз на задоволството кое го чувствуваат многумина кои ги користат овие услуги.
Овој бизнис не само што нуди луксуз, туку и практичност. Со посебна гаража за автомобилите на клиентите, тие можат да влезат и да излезат од објектот без да бидат забележани.
Оваа карактеристика е особено ценета од страна на оние кои сакаат да останат анонимни.
Со зголемената побарувачка, сопствениците планираат да ја прошират својата понуда со уште повеќе соби и дополнителни услуги на повеќе места низ Македонија.
Инвестицијата во овој бизнис покажува дека има значителен потенцијал за раст, особено во ерата кога приватноста и ексклузивноста се сè поважни за клиентите.
Додека овој тренд продолжува да расте, можеме да очекуваме дека и други бизниси ќе го следат примерот, нудејќи слични услуги.
Оваа иновација во хотелската индустрија е само уште еден пример за тоа како креативноста и претприемачкиот дух можат да создадат нови можности и да ги задоволат сè пософистицираните потреби на потрошувачите.
Б.З.М.