20 април, 2025
ПочетнаКОМПАНИИРазочарувачко прво полугодие за „LVMH“

Разочарувачко прво полугодие за „LVMH“

Растот на продажбата на глобалниот лидер на луксузни стоки „LVMH“ забави во вториот квартал бидејќи богатите купувачи ги ограничија трошоците за скапи модни чанти на „Louis Vuitton“ и на „Dior“, објави „Bloomberg“.

Нето добивката на компанијата падна за 14 отсто за првата половина од годината на 7,26 милијарди евра.

Органските приходи во бизнисот со мода и кожни производи на групацијата – нејзиниот најголем оддел – се зголемија за 1%, приближно половина од очекувањата на аналитичарите. Една година претходно, единицата што управува со брендовите „Christian Dior“, „Celine“ и „Loewe“ забележа раст од 21%.

„LVMH“ забележа пад на продажбата во регионот, кој ја вклучува Кина, за 14% во кварталот, што е разочарување за групата, која е меѓу најотпорните во услови на ладење на побарувачката за висококвалитетни стоки во земјата. Домашниот пад беше делумно неутрализиран со силната потрошувачка на прекуокеанските, Кинезите, особено оние во Јапонија, соопшти компанијата.

Приемите на американскиот депозитар на „LVMH“ паднаа за 5,1% на вестите.

Одделот, кој го вклучува продавачот на козметика „Sephora“, порасна за околу половина од она што го очекуваа аналитичарите во последниот квартал.

Воден од Бернард Арно, кој е на третото место во светот според богатството, „LVMH“ има околу 75 луксузни брендови кои опфаќаат мода, накит, хотели и алкохолни пијалоци. Во вторникот Арно се осврна на атмосфера на економска и геополитичка неизвесност.

Финансискиот извештај на „LVMH“ следи по полошите од очекуваните резултати на швајцарскиот производител на часовници „Swatch Group AG“, кој објави пад на профитот од 70 отсто, обвинувајќи ја намалената побарувачка од Кина. Во меѓувреме, групацијата за луксузни стоки „Burberry Group Plc“ предупреди на помала добивка од очекуваната за годината. Матичната компанија на „Cartier“, „Richemont“, објави слаб раст на продажбата во последниот квартал, иако перформансите на нејзиниот бизнис со накит се покажаа солидни.

Луксузните добавувачи уживаа во трошечкиот бум од ерата на пандемијата, кој значително се олади минатата година, особено за брендовите што ги угостуваат таканаречените аспиративни клиенти.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП