13 октомври, 2024
ПочетнаКОМПАНИИСопственикот на „Uniqlo“ уште еднаш ја зголеми својата прогноза

Сопственикот на „Uniqlo“ уште еднаш ја зголеми својата прогноза

Јапонскиот сопственик на модниот гигант „Uniqlo“ ја зголеми својата прогноза за очекуваната трета година по ред рекорден профит, поттикнат од силната продажба на домашниот и на меѓународните пазари.

Локалниот пазар е силен за брзата малопродажба, помогната од порастот на бесцаринската продажба од туристите кои имаат корист од слабеењето на јенот на најниско ниво во последните 38 години.

Во исто време, компанијата изјави дека има знаци на созревање на нејзиниот најголем меѓународен пазар – Кина.

Компанијата ја зголеми својата прогноза за годишен оперативен профит на 475 милијарди јени (2,94 милијарди долари) за годината што завршува во август, од 450 милијарди јени претходно, наведувајќи ги силните перформанси во втората половина.

„Солидните резултати беа поттикнати од „Uniqlo Japan“, како и од меѓународниот бизнис сегмент на „Uniqlo“, кои забележаа силни перформанси во Северна Америка, Европа и Југоисточна Азија“, соопшти компанијата.

„Uniqlo“ е префериран бренд поради неговиот квалитет и достапност, а „Fast Retailing“ има корист од послабиот јен, што ја зголеми вредноста на неговата продажба во странство.

Слабиот јен помогна и во Јапонија, бидејќи уделот на продажбата без царина се удвои во деветмесечниот период, соопшти компанијата.

„Ако бројот на дојдовни клиенти се зголеми понатаму, се разбира дека ќе вложиме максимални напори да се обидеме да ја фатиме таа побарувачка“, рече главниот финансиски директор Такеши Оказаки.

„Fast Retailing“ планира агресивен пат на раст во странство, искористувајќи ја предноста од промената по пандемијата во која многу потрошувачи ја ценат вредноста над луксузот.

Со повеќе од 900 продавници во Кина, „Fast Retailing“ е водечки глобален трговец на мало што работи во втората по големина економија во светот.

Во деветмесечниот период, компанијата забележа пад на приходите и профитот во Кина, делумно поради силните перформанси во претходната година и општото забавување на апетитот на потрошувачите, информираат од компанијата.

„Fast Retailing“ сега планира да отвора 50 до 80 продавници на пазарот годишно, во споредба со целите до 100 отворање во последниве години.

„Развојот на синџирот продавници созреа и се приближуваме до пресвртница“, рече извршниот директор на „Uniqlo Greater China“, Пан Нинг.

За последниот квартал завршен во мај, оперативниот профит на групата „Fast Retailing“ се зголеми за 31% на 144,7 милијарди јени на годишно ниво, надминувајќи ја консензусната прогноза од 127,1 милијарди јени врз основа на истражувањето на „LSEG“ од шест аналитичари.

Акциите на компанијата се зголемија за околу 26% досега оваа година, приближно во согласност со добивките во главниот „Nikkei“.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП