22 април, 2025
ПочетнаКОМПАНИИЛетната колекција на „H&M“ не успева да привлече купувачи, профитот е слаб

Летната колекција на „H&M“ не успева да привлече купувачи, профитот е слаб

Шведскиот синџир продавници за брза мода „Hennes & Mauritz AB“ објави помала добивка од очекуваната за вториот квартал од годината.

Модната компанија соопшти дека продажбата паднала на почетокот на јуни бидејќи лошите временски услови ги задржале купувачите дома, пишува „Bloomberg“.

Оперативниот профит беше 7,1 милијарди шведски круни (670 милиони долари) во трите месеци до мај. Ова е под прогнозата на аналитичарите од 7,4 милијарди круни. Оперативната профитна маржа беше 11,9%, повторно помалку од очекувањата.

Продажбата во јуни најверојатно е намалена за околу 6 отсто во локални валути во однос на минатата година, соопшти „H&M“, обвинувајќи ги лошите временски услови на многу од нејзините големи пазари. Продажбата постепено се опоравува бидејќи времето се подобрува на крајот на месецот, известуваат од таму.

Новиот извршен директор на компанијата Даниел Ервер, кој ја презеде функцијата откако Хелена Хелмерсон ненадејно се повлече од функцијата во јануари, е под сериозен притисок. Модниот трговец на мало се соочува со зголемена конкуренција од „Zara“ и ривалите како што е кинескиот „Shein“.

И покрај промената на извршниот директор, стратегијата на Хелмерсон остана главно непроменета досега. Ова ја вклучува амбициозната цел за удвојување на продажбата до 2030-та година од нивоата во 2021-ва година и целта да се достигне оперативна маржа од 10% оваа фискална година.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП