„Northvolt AB“ објави зголемена загуба минатата година бидејќи компанијата се бореше да го зголеми производството на батериски ќелии за електрични автомобили во својата фабрика во Шведска, пишува „Bloomberg“.
Работната загуба на производителот се зголеми за три пати на 1,03 милијарди долари во минатата година. Извршниот директор Питер Карлсон вели дека компанијата морала да се справи со „многубројни предизвици и неуспеси“ додека се обидува да го зголеми производството во својата фабрика.
„Целокупната насока е кон постабилно производство“, рече Карлсон во годишниот извештај на компанијата.
„Иако остануваат предизвиците, очекувам позитивните приноси да бидат зголемени додека се движиме кон пуштање во работа дополнителни производствени единици во „Northvolt Ett“ и нови фабрики во иднина“, додава тој.
Приходите се зголемија малку на 128 милиони долари од 107 милиони долари во 2022-ра година.
Најдобриот европски производител на батерии се бори да премине кон целосно производство, при што регионот заостанува зад азиските ривали.
Клиентите како што е „Scania“ од „Volkswagen AG“ се пожалија на доцнење во снабдувањето, додека „BMW AG“ се откажа од нарачката на батерии од 2 милијарди евра поради проблеми со квалитетот, нанесувајќи им удар на напорите на регионот да воспостави независен синџир на снабдување за електрични возила и да им ги поврзе деловите.
Пошироко, „Northvolt“ се соочува со предизвици од приливот на поевтини батерии од Кина, каде што производителите како „BYD Co.“ ги усовршиле таканаречените литиум-железо-фосфатни батерии. Побарувачката за електрични возила исто така се лади, што ги натера производителите на автомобили како што се „Mercedes-Benz Group AG“ и брендот „Audi“ на „VW“ да ги приспособат своите планови за електрификација.
Сепак, „Northvolt“ во вторникот рече дека се стремат кон 25 отсто пазарен удел во Европа до крајот на деценијата, што е еднакво на околу 150 гигавати производен капацитет. Покрај фабриката во северна Шведска, компанијата развива фабрика со „Volvo Car AB“ во близина на Гетеборг, како и локација во Хајде, Германија. Исто така, се обврза да изгради фабрика во Монтреал, Канада.
„Bloomberg“ минатиот месец објави дека плановите за иницијална јавна понуда (IPO) биле одложени до следната година поради предизвикувачкиот пазар на котација и оперативните тешкотии во зголемувањето на производството.