1 јули, 2024
ПочетнаКОМПАНИИ„Amazon“ достигна пазарна вредност од 2 трилиони долари за прв пат

„Amazon“ достигна пазарна вредност од 2 трилиони долари за прв пат

„Amazon.com“ достигна пазарна вредност од 2 трилиони долари за прв пат, станувајќи петта американска компанија што ја премина таа граница, бидејќи оптимизмот околу вештачката интелигенција и можното намалување на каматните стапки оваа година ја зајакна побарувачката за акции поврзани со технологија.

Акциите на компанијата се зголемија за 3,4% до 192,70 долари, што му дава на гигантот за е-трговија пазарна вредност од над 2 трилиони долари и го стави во клубот на други технолошки гиганти како „Microsoft“, „Apple“, „Nvidia“ и „Alphabet“.

Американските берзански индекси силно се зголемија оваа година благодарение на немилосрдниот ентузијазам околу вештачката интелигенција, оптимизмот за издржливоста на американската економија и можното намалување на каматните стапки од страна на Федералните резерви. Главните индекси на Волстрит се блиску до рекордно ниво, поттикнати главно од компаниите со мега-капитал како „Nvidia“ и „Amazon“, чии идни парични текови ќе имаат корист од пониските каматни стапки.

Акциите на „Amazon“, кои се дел од индустрискиот просек Dow Jones, добија повеќе од 26% оваа година. Компанијата се рангираше на петтото место меѓу американските гиганти по пазарна вредност во февруари, откако „Nvidia“ се искачи за едно место.

„Amazon Web Services“ е најголемиот снабдувач на облак услуги во светот, а растот во одделот „Amazon“ се врати од падот минатата година благодарение на растечкото усвојување на технологии за вештачка интелигенција. Компанијата исто така инвестираше во стартапот за вештачка интелигенција „Anthropic“ и компанијата за роботика „Figure“, бидејќи се обидува да профитира од бумот на вештачката интелигенција.

Кон крајот на минатата година, „Amazon“ воведе нова генерација на чипови кои се користат во центрите за податоци кои се насочени кон машинско учење и генеративни апликации за вештачка интелигенција.

Во меѓувреме, се појави дека „Amazon“ планира да создаде нов дел од својата страница посветена на евтина облека и домашни производи што ќе им овозможи на кинеските продавачи директно да испраќаат до американските потрошувачи.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП