1 јули, 2024
ПочетнаАВТОБИЗ„Hyundai“ претстави мал електричен автомобил (ФОТО)

„Hyundai“ претстави мал електричен автомобил (ФОТО)

„Hyundai“ продолжува да ја проширува својата понуда на SUV со новиот „Inster“ – електрична верзија на субкомпактниот кросовер „Casper“, кој нуди поголемо меѓуоскино растојание и побогата опрема. За разлика од „Casper“, кој е ексклузивно достапен во Кореја, „Inster“ ќе се продава и во Европа, Блискиот Исток и Азија Пацифик, што ќе го направи глобален модел.

„Inster“ позајмува многу од дизајнот на „Casper“ од 2021-ва година, но додава неколку електрични „функционалности“. Тие вклучуваат различни браници, избор на тркала од 15 или 17 инчи и посветли LED светла напред и назад. Има и разлика во големината, со тоа што „Inster“ е 230 mm подолг од „Casper“. Меѓуоскиното растојание е зголемено за 180 mm.

Точните димензии на новиот кросовер на „Hyundai“ се должина од 2.825 mm, широчина од 1.610 mm, височина од 1.575 mm и меѓуоскино растојание 2.580 mm. Така, во Европа, „Hyundai Inster“ ќе биде позициониран помеѓу сегментите „A-SUV“ („Toyota Aygo X“, „Suzuki Ignis“) и „B-SUV“ („Jeep Avenger“, „VW T-Cross“), што го прави соодветен избор за урбани средини со својот компактен димензии. Покрај тоа, „Hyundai“ го најави претстојното издание на верзијата „Inster Cross“ со „посилен дизајн фокусиран на отворено“.

Внатрешниот дизајн, исто така, во голема мера е пренесен од еквивалентот со погон на ТНГ, но со технолошки подобрувања и различни опции за боја за платнениот тапацир. Дигиталниот кокпит вклучува два дисплеа од 10,25 инчи, значително поголеми од оние во „Casper“.

Во зависност од нивото на опременост, „Inster“ може да добие безжично полнење, LED амбиентално осветлување со 64 бои, загреани предни седишта, подвижен покрив и целосен пакет на функции ADAS за неговата големина.

Сите седишта може да се преклопат, вториот ред е лизгачки и легнати, а предната клупа како опција. Багажникот има капацитет од 280 литри, што може да се зголеми на 351 литри во зависност од положбата на задното седиште.

„Hyundai“ Inster ќе биде достапен со стандардни и долги погонски опции. Основниот модел има единечен електромотор со 97 ks и 147 Nm вртежен момент. Напојувањето се снабдува со батерија од 42 kWh, што му овозможува да помине повеќе од 300 km помеѓу полнењата. Изведбата со долг дострел е придвижувана од помоќен електричен мотор со 115 ks. Ова е комбинирано со малку поголема батерија со капацитет од 49 kWh, наменета за WLTP опсег од 355 km.

Благодарение на неговите можности за брзо полнење од 120 kW (DC), Inster може да се полни од 10-80% за само 30 минути. Кога е поврзан со почесто користен штекер за наизменична струја од 11 kW, целосното полнење ќе трае 4 часа за стандардниот модел или 4 часа и 35 минути за моделот со долг дострел. Покрај тоа, функцијата V2L овозможува двонасочно полнење за други уреди како што се е-велосипеди и опрема за кампување.

Новиот „Inster“ ќе започне да се продава во Кореја ова лето, по неговото деби на меѓународниот автомобилски саем во Бусан во 2024-та година. Судејќи според големината и позиционирањето на пазарот, ова веројатно ќе биде најприфатливата понуда на ЕВ на „Hyundai“.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП