30 јуни, 2024
ПочетнаАВТОБИЗКинеските производители на автомобили ќе достигнат 33% од уделот на глобалниот пазар...

Кинеските производители на автомобили ќе достигнат 33% од уделот на глобалниот пазар до 2030 година

Се очекува кинеските производители на автомобили да продолжат брзо да се прошируваат надвор од нивната матична земја за да достигнат удел од 33% од глобалниот пазар на автомобили до 2030 година, според новиот извештај објавен во четвртокот од страна на истакнатата консултантска компанија AlixPartners.

Голем дел од растот, од предвидениот пазарен удел од 21% оваа година, се очекува да дојде надвор од Кина. Продажбата надвор од Кина се очекува да порасне од 3 милиони оваа година на 9 милиони до 2030 година, што претставува раст од 3% до 13% удел на пазарот до крајот на оваа деценија.

Брзата експанзија на кинеските производители на автомобили е зголемена грижа за наследените производители на автомобили и политичари на глобално ниво. Многумина стравуваат дека поевтините возила произведени во Кина ќе го преплават пазарот, поткопувајќи ги домашните модели, особено целосно електричните возила.

AlixPartners соопшти дека очекува кинеските брендови да растат на сите пазари ширум светот. Сепак, компанијата додаде дека очекува многу помала експанзија во Јапонија и Северна Америка, вклучувајќи ги и САД, каде стандардите за безбедност на возилата се построги и се најавени царини од 100 отсто за увезените кинески електрични возила.

„Кина е новиот прекинувач на индустријата – способен да создаде возила што мора да се поседуваат кои се побрзи на пазарот, поевтини за купување, напредни во технологијата и дизајнот и поефикасни за изработка“, вели Марк Вејкфилд, глобален ко-шеф на автомобилската и индустриската пракса во AlixPartners во соопштението за печатот.

Во Северна Америка, се предвидува дека кинеските производители на автомобили ќе постигнат само 3% удел на пазарот, главно во Мексико, каде што се очекува секое петто возило да биде кинеско до 2030 година. Во повеќето други големи региони во светот, AlixPartners известува дека уделот се очекува до тоа кинеските производители на автомобили да растат експоненцијално. Овие области ги вклучуваат Централна и Јужна Америка, Југоисточна Азија и Блискиот Исток и Африка.

Кинеските брендови во Кина, исто така, се очекува да пораснат од 59% на 72% удел на пазарот, според AlixPartners. Традиционалните производители на автомобили како што е Џенерал Моторс изгубија значајна позиција во Кина во последниве години поради брзиот пораст на кинеската домашна автомобилска индустрија и компании како што се BYD, Geely и Nio.

Според AlixPartners, во Европа, каде што кинеските производители на автомобили забрзано пораснаа во последниве години, пазарниот удел на кинеските марки на автомобили се очекува да се удвои од 6% на 12% до 2030 година.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП