26 јуни, 2024
ПочетнаКОМПАНИИКои производители водат во рангирањето на светските луксузни брендови?

Кои производители водат во рангирањето на светските луксузни брендови?

Рангирањето на „Kantar BrandZ“ на 100-те највлијателни брендови за 2024-та година ја потврди силата на водечките луксузни куќи во Франција. Триото „Vuitton“, „Hermès“ и „Chanel“ повторно ги зазеде првите три позиции во категоријата компании од луксузниот сектор, пишува “Fashion Network“.

Додека „Louis Vuitton“ испаѓа од севкупната топ десет, „Hermès“ се држи стабилно и покрај слабата локална потрошувачка и известува исклучителен раст на вредноста на брендот од 23% во споредба со зголемувањето на луксузниот сектор како целина од 8%.

Оваа година „Louis Vuitton“ се наоѓа на 12-то место, по компаниите како технолошките гиганти „Apple“ (кој е на прво место по вредност на брендот од 1,015 трилиони долари), „Google“, „Microsoft“, „Amazon“ и „Facebook“, синџирот ресторанти за брза храна „McDonald’s“, кој бележи значителен напредок, и „Nvidia“, кој во голема мера профитира од бумот на вештачката интелигенција и се искачува за 18 места во текот на 2023-та година на шестото место.

Рангирањето на „Kantar BrandZ“ за 2024-та година покажува дека вредноста на 100-те најдобри светски брендови пораснала за 20% на годишно ниво, достигнувајќи 8,30 трилиони долари, и е блиску до врвот од 2022-ра година, кога изнесуваше 8,70 трилиони долари.

Според „Kantar“, луксузниот сектор, во кој сè уште доминираат европските брендови, повторно се покажува поотпорен оваа година, при што неговата вкупна вредност порасна за 4% од 2022-ра година. Комбинираната вредност на 10-те највлијателни луксузни брендови е 357 милијарди долари.

Сите топ 10 брендови забележаа позитивна промена од година во година, со исклучок на италијанскиот „Gucci“, кој загуби 9% од вредноста на брендот во споредба со 2023-та година. „Louis Vuitton“ останува највлијателниот луксузен бренд, со раст на вредноста од 4%. на 129,8 милијарди долари. На второ место е „Hermès“, чиј бренд е проценет на 93,676 милијарди долари благодарение на ексклузивното позиционирање на производите и високите цени, како и позитивните резултати забележани на американскиот и кинескиот пазар. Трет е парискиот бренд Шанел, проценет на 60,152 милијарди долари, со раст од 8%.

„Chanel“ е на четвртото место со благо опаѓање на вредноста на брендот, следен од „Dior“ со 11,982 милијарди долари, „Cartier“ со 10,514 милијарди долари и „Rolex“ со 9,099 милијарди долари – нов рекорд благодарение на растот од 15 отсто од 2023-та година.

За сите овие луксузни брендови, поврзувањето со потрошувачите е клучот за траен успех. Моќта на поврзувањето со клиентите е она што им овозможува на брендовите да растат користејќи клучни маркетиншки елементи како што се нивната „единственост“ и „значење“.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП