„Starbucks“ влегува во нов бизнис – филмови. Синџирот кафе објави дека лансира сопствено продукциско студио – „Starbucks Studios“.
Според соопштението на веб-страницата на компанијата, гигантот отсекогаш бил посветен на раскажувањето приказни, пишува „Fast Company“. Потпретседателката за бренд, маркетинг и партнерства Кристи Кејн во изјавата рече дека „Starbucks“ промовира „човечка врска и радост“, а продукциската компанија ќе и дозволи да ја унапреди таа мисија и „да ги негува неограничените можности за човечко поврзување“.
„Почестени сме што имаме можност да фрлиме светлина на приказните и луѓето кои не инспирираат, од млади, нови креативци до иноватори, креатори на промени и други кои позитивно влијаат на светот“, продолжува таа.
Сепак, синџирот не го презема сам потфатот. „Starbucks“ ќе биде партнер со „Sugar23“, медиумска компанија основана од Мајкл Шугар, продуцент добитник на Оскар, познат по филмовите како „Spotlight“ и „Indirect Beauty“.
„Раскажувањето приказни е длабоко вградено во она што го прави „Starbucks“, а студиото „Starbucks“ е природно продолжение на тие напори“, се вели во изјавата на Шугар.
Иако може да изгледа како чуден потег, „Starbucks“ се шири на различни начини. Компанијата објави нова глобална програма за лидерство во април и има за цел да отвори илјадници нови кафулиња во САД и пошироко.
Тоа не е првиот бренд што влегува во филмскиот бизнис. „Saint Laurent Productions“, на пример, е дел од истоимениот луксузен моден бренд. „AB InBev“, „Mailchimp“ и „LVMH“ создадоа свои производствени компании. И, се разбира, „Mattel“ направи бум со филмот за Барби, па тактиката не е особено нова. Брендовите спонзорираат забавни проекти уште од времето на радио програмите.
Ова не е ниту првиот филмски чекор за „Starbucks“. Претходните напади во бизнисот вклучуваат две сезони на „Upstanders“, серија за тоа како луѓето создаваат промени во нивните заедници и „Hingakawa“, приказна за простување и, се разбира, кафе. Брендот го продуцираше и документарниот филм од шест дела „This is Football“.