26 јуни, 2024
ПочетнаТЕХНОЛОГИЈАДали вештачката интелигенција ќе ја загрози индустријата за рекламирање?

Дали вештачката интелигенција ќе ја загрози индустријата за рекламирање?

До крајот на годината, повеќе од милијарда луѓе ширум светот ќе почнат да ја користат новата верзија на Google Search. Генеративните AI функции ќе им овозможат на корисниците поцелосни и директни одговори, нудејќи информации во форма на разговор, целосно менувајќи го основниот производ на Google.

Со оглед на бројот на луѓе кои пристапуваат на Интернет преку услугите на Google, овие промени потенцијално ќе го променат начинот на кој компаниите трошат милијарди долари за рекламирање.

Преселбата на Google кон пребарувач кој дава одговори со помош на вештачка интелигенција е реакција на растечката закана од новите технологии. Ова е, исто така, стратешки потег: менување на профитабилниот екосистем за пребарување за да се отвори пат за нов свет кој го покрева AI технологија.

„Сè уште има повеќе прашања отколку одговори за тоа како приходите од рекламите од пребарувањето на Google ќе се одвиваат со воведувањето на AI прегледи“, рече Евелин Мичел-Волф, виш аналитичар во eMarketer.

Додека конкурентите OpenAI и Big Tech напредуваат, Google не може да застане настрана бидејќи тоа ќе носи свои ризици.

Додека иницијативите за вештачка интелигенција на Google се дизајнирани да го подобрат начинот на кој функционира интернет пребарувањето, многу веб-локации кои се потпираат на традиционалните резултати од пребарувањето би можеле да бидат погодени од новиот режим.

Ова исто така важи и за рекламирањето на Google поддржано од пребарување, кое е суштината на неговата заработка. Google доминира на пазарот со над 90 отсто удел, пишува Yahoo Finance, пренесува New Economy.

Компанијата ги отфрла критиките дека свртувањето на Google кон вештачката интелигенција може да го загрози нејзиниот постоечки бизнис, тврдејќи дека тоа ќе доведе до раст и нови формати за ангажирање на огласувачите.

На настанот Google Marketing Live, компанијата објави дека врските во прегледите на вештачката интелигенција добиваат повеќе кликови од традиционалните резултати од пребарувањето. Исто така, рече дека корисниците кои користат AI прегледи повеќе го користат пребарувањето и се позадоволни од резултатите.

Google, исто така, објави дека ќе започне да поставува реклами во делот „спонзорирани“ во AI прегледот. Ранд Фишкин, извршен директор на SparkToro, верува дека Google го намалува ризикот од конкуренција со воведување на сопствена вештачка интелигенција, додека ризикот за својата основна дејност рекламирање го смета за минимален.

Некои сметаат дека обидот на Google за вештачка интелигенција е „очајнички потег“. Скот Џенсон, поранешен вработен во Google, рече дека проектите за вештачка интелигенција на кои работел биле слабо мотивирани и предизвикани од паника дека сè што има „AI“ во името мора да биде добро. Но, други го гледаат како неопходна одбрана на деловните основи.

Ако моделите со вештачка интелигенција се следната платформа, Google не може да си дозволи да остане зад себе. Секој избор на корисник за различна дестинација за пребарување е пропуштена можност за Google. Ако заостанува во трката за пребарување управувана од вештачка интелигенција, ќе има помалку прашања што може да ги монетизира.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП