Акциите на „L’Oréal“ пораснаа, откако компанијата објавија подобри од очекуваните продажби во првиот квартал, бидејќи силните перформанси во Европа и Северна Америка помогнаа да се неутрализира забавувањето на купувањето на кинеските туристи, објави „Bloomberg“.
Акциите на француската козметичка групација, која исто така го поседува брендот „Lancôme“, пораснаа за 6 отсто на почетокот на лондонското тргување, откако соопшти дека споредливите продажби скокнале за 9,4 отсто во првите три месеци од годината. Тие се поддржани од силната побарувачка за главните производи за широка потрошувачка и дерматологија. Зголемувањето беше далеку над просечните очекувања на аналитичарите за раст од 6,6%.
Приходите од Северна Азија, кои ги вклучуваат Кина и Јужна Кореја, исто така, се подобрија, со споредливи продажби намалени за 1,1% наспроти прогнозата на компанијата за пад од 2,4%. Во февруари акциите на „L’Oreal“ остро паднаа по падот на трошењето на кинеските потрошувачи кои стануваат повнимателни за тоа на што ги трошат своите пари.
Приемите на американскиот депозитар на „L’Oréal“ пораснаа за дури 8,3% на тргувањето во Њујорк во четвртокот по новите податоци. Тоа беше најголемата добивка од ноември 2022-ра година, додека акциите на ривалот „Estee Lauder Cos“ добил дури 6,2%.
Извршниот директор на „L’Oréal“, Николас Хиеронимус, рече дека 2024-та година означи „многу добар почеток“, укажувајќи на „неверојатно силен“ раст во Европа и „постепено закрепнување“ во Северна Азија. Зборувајќи со аналитичарите, тој рече дека Северна Азија, единствениот регион кој не бележи двоцифрен раст на продажбата, станува „прогресивно помалку лош“.
Во Кина, каде што пазарот за убавина и понатаму е слаб, продажбата на „L’Oréal“ порасна за 6,2 отсто, рече Хиеронимус. Промените во политиката во однос на практиката кинеските туристи да купуваат во име на други кога патуваат во странство продолжија да влијаат на продажбата на мало во туризмот, рече тој, но прогнозираше закрепнување до крајот на првата половина.
Споредливите продажби во одделот за дерматологија на „L’Oréal“, кој е клучен двигател на растот и вклучува брендови како „CeraVe“ и „La Roche-Posay“, скокнаа за речиси 22%, надминувајќи ги очекувањата на аналитичарите. Хиеронимус рече дека продажбата на дивизијата расте 15 последователни квартали.
Кварталната продажба на „L’Oréal“ вклучуваше „фазен ефект“ за имплементација на нови ИТ системи, соопшти компанијата. На приспособена основа, растот беше 8,1%, сè уште над очекувањата.
Хиеронимус потврди дека за целата година „L’Oréal“ очекува споредлив раст на продажбата од околу 5%.