9 април, 2025
ПочетнаКОМПАНИИПотрошувачите штедат, па затоа забави продажбата на „LVMH“

Потрошувачите штедат, па затоа забави продажбата на „LVMH“

Продажбата на најголемата светска групација за луксузни стоки LVMH забави во првиот квартал бидејќи зголемените цени поттикна повеќе потрошувачи кои сакаат да ги поседуваат нејзините производи да се воздржат од фрлање илјадници долари на чанти и други додатоци.

Сепак, резултатите се засноваат на истиот квартал од 2023-та година, кога продажбата беше зголемена со укинувањето на ограничувањата за Ковид-19 на клучниот пазар на „LVMH“, Кина. Во исто време, сега се стравува од продолжено глобално забавување, што се одразува на акциите на компаниите во луксузниот сектор.

Компанијата која ги поседува „Louis Vuitton“, „Tiffany & Co.“ и „Bulgari“, објавија дека продажбата за кварталот до крајот на март се зголеми за 3% на органска основа на 20,69 милијарди евра, што одговара на очекувањата на аналитичарите.

На пријавена основа, групните продажби се намалени за 2%, главно поради валутните ефекти.

„LVMH“, кој е рангиран на второто место меѓу европските јавни компании со пазарна капитализација од речиси 400 милијарди евра, е првиот производител во луксузниот сектор кој известува, поставувајќи го тонот додека расте загриженоста за побарувачката во Кина.

Групацијата соопшти дека нејзината продажба во Азија, без Јапонија, е намалена за 6%, со раст од 2% во САД и Европа.

Резултатите беа „општо во ред“ во однос на најтешкиот компаративен период годинава, велат аналитичарите на „Bernsteinи“ ги поддржаа акциите на „LVMH“.

Повисоките стапки треба да почнат да стапуваат на сила во вториот квартал, додаваат тие.

Луксузната индустрија се прилагодува на послабата побарувачка по период на силен раст на продажбата по пандемијата, бидејќи потрошувачите излегоа од заклучувањето со дополнителни заштеди и зголемена желба да се задоволат.

Се очекува кинеските патници да го поттикнат растот, иако инвеститорите се повеќе се загрижени за закрепнувањето на самата Кина, каде што цените на имотот паѓаат, а невработеноста кај младите влијае на побарувачката за луксузна мода и кожни производи.

Главниот финансиски директор на „LVMH“, Жан-Жак Гихони, рече дека е „многу задоволен“ од кинеската побарувачка.

Набавките на „Louis Vuitton“ производи од кинеските потрошувачи ширум светот пораснаа за околу 10%, рече тој, со растечки удел надвор од континентална Кина.

Одделот за мода и кожни производи на „LVMH“, кој ги вклучува брендовите „Louis Vuitton“ и „Dior“, објави пад на продажбата од 2 отсто, што одговара на прогнозите.

Продажбата во одделот, кој продава мали чанти „Lady Dior“ по цена од 5.400 евра и поголеми „Louis Vuitton“ за 10.000 евра, се зголеми за 9% на годишно ниво во претходниот квартал.

Во САД, „LVMH“ објави „континуирана сила“ од клиентите на врвот и „многу постепено подобрување“ на клиентите кои сакаат да влезат во сегментот и кои остануваат погодени од инфлацијата, рече Гуиони во разговорот со аналитичарите.

„Ќе биде потребно време за овие клиенти да се прилагодат на повисоките цени наметнати од индустријата во последните години“, додаде тој.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП