Чекањето конечно заврши. Новиот „BMW M4 CS“ е тука, позициониран помеѓу верзиите „Competition“ и „CSL“. Тој носи повеќе моќ, помала тежина и моќно забрзување.
Повеќе од една година по „BMW M3 CS“, пристигнува купе верзија. Моторот е ист како кај седанот и е 3,0-литарски шестцилиндричен бензински мотор со моќност од 550 ks (405 kW), поврзан со осумстепен „M Steptronic“ менувач и интелигентен „M xDrive“ погонски систем на четири тркала.

Највисокиот вртежен момент е 650 Nm.
„BMW M4 CS“ брзината до 100 km/h од место ја постигнува за 3,2 секунди, додека максималната брзина е ограничена на 302 km/h.

Се намалува и тежината. „BMW“ тврди дека „CS“ е 20 килограми полесен од „M4 Competition“ благодарение на панелите на каросеријата, како што е хаубата, изработени од специјална пластика засилена со јаглеродни влакна.
Во внатрешноста на возилото, од полесни материјали се изработени и централната конзола, рачките на менувачот и разните украсни делови.

Стандардните спортски седишта „M Carbon“ се полесни, а „BMW“ успеа да ја намали масата на издувниот систем за 3,6 kg.
Во комбинација со подесувањето на суспензијата специфично за „CS“, резултатот е брзо купе што врвно владее со свиоците.

Не, не е побрз на Нирбургринг од „CSL“, но е неверојатно блиску до тој резултат. „BMW“ забележа официјално време од 7 минути и 21,99 секунди, што е приближно 1,5 секунди побавно од „CSL“.
За да им помогне на возачите да извлечат максимум од „CS“ на тркачката патека, „BMW“ нуди гуми за патека како бесплатна опција.

Тие се монтирани на комплет од алуминиумски тркала „М“ кои се нудат во црна или златна боја, со димензии 19 инчи напред и 20 инчи назад.
Останатите детали за „CS“ вклучуваат препознатлива црна внатрешност со црвени облоги, покриени со кожа и Алкантара.
Надворешните бои при лансирањето се ограничени на „Riviera Blue“ или „Frozen Isle of Man Green“, во контраст со акцентите од јаглеродни влакна.

„CS“ брендирањето на седиштата, централната конзола и праговите на вратите е исто така неизбежно, а да не ги спомнуваме ознаките „CS“ на багажникот и решетката на ладилникот.
Таа голема решетка, сега без класичната рамка за заштеда на тежина, има црвена граница што помага визуелно да се разликува „CS“ од стандардниот „M4“.
Производството ќе започне во јули, а испораките нешто подоцна оваа година. Почетната цена на автомобилот е 160.000 евра.