3 мај, 2024
ПочетнаКОМПАНИИ„Alphabet“ се подготвува за мега-зделка

„Alphabet“ се подготвува за мега-зделка

„Alphabet“, компанијата „мајка“ на „Google“, разговара со своите советници за можноста да поднесе понуда за купување на „HubSpot“, компанија за онлајн маркетинг софтвер со пазарна вредност од 35 милијарди долари, изјавија за „Reuters“ извори запознаени со ова прашање.

Ако „Alphabet“ одлучи да даде понуда, тоа би бил редок пример на голема технолошка компанија која се обидува да постигне мегадил во услови на зголемена регулаторна контрола на секторот од страна на администрацијата на американскиот претседател Џо Бајден.

Потенцијалната аквизиција ќе биде најголемата во историјата на „Alphabet“ и ќе ѝ овозможи да инвестира дел од готовината, која достигна 110,9 милијарди долари на крајот на декември.

„Alphabet“ се состана со инвестициските банкари од „Morgan Stanley“ во последните денови за да разговара за потенцијалната понуда за „HubSpot“, велат изворите. Заедно, двете страни разговараа за колкава сума треба да се понуди и дали антимонополските регулатори ќе дозволат таков договор, додаваат изворите, кои сакаа да останат анонимни.

„Alphabet“ сè уште нема дадено понуда до „HubSpot“, велат тие, и нема гаранција дека ќе биде така.

„Alphabet“, „HubSpot“ и „Morgan Stanley“ не одговорија веднаш на барањата за коментар.

Цената на акциите на „HubSpot“ порасна за 11 отсто на 693 долари по акција на вестите во утринското тргување. Акциите на „Alphabet“ паднаа за 1 отсто на 153,34 долари.

„HubSpot“, кој излезе на берза во 2014-та година, нуди маркетинг софтвер на компании кои обично имаат повеќе од 2.000 вработени.

Создаде 2,2 милијарди долари приход во 2023-та година и забележа нето загуба од 175,3 милиони долари. И покрај загубата, инвеститорите се возбудени за изгледите на компанијата, што доведе до пораст од 50% на цената на нејзината акција во изминатите 12 месеци.

Договорот „HubSpot“ ќе ги прошири понудите на „Google“ на растечкиот пазар на софтвер за управување со односи со клиенти (CRM), овозможувајќи му да достигне поширока база на клиенти на претпријатијата кои трошат на маркетинг и рекламирање.

„Google“, исто така, може да го оправда купувањето на антимонополските регулатори со тоа што ќе ја зголеми конкуренцијата во секторот, предизвикувајќи го „Salesforce“.

„Google“ моментално се соочува со неколку антимонополски случаи, вклучително и значајна тужба во која се обвинува за злоупотреба на својата позиција како лидер во онлајн пребарувачите.

Главниот извршен директор на „Alphabet“, Сундар Пичаи, бара можности да го поттикне растот, откако компанијата во јануари соопшти дека нејзиниот приход од реклами во четвртиот квартал не ги исполнил очекувањата. Пребарувачот „Google“ и услугата за видео стриминг „YouTube“ се соочуваат со зголемена конкуренција за буџети за реклами од други платформи, вклучувајќи ги „Facebook“, „Instagram“, „TikTok“ и „Amazon.com“.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП