2 мај, 2024
ПочетнаАВТОБИЗПет автомобили на „Volkswagen“ за кои никогаш не сте слушнале (ФОТО)

Пет автомобили на „Volkswagen“ за кои никогаш не сте слушнале (ФОТО)

Покрај Европа, „Volkswagen“ го прошири своето присуство и на други пазари и континенти во текот на децениите.

Бидејќи вкусовите се различни, понекогаш потребни се различни автомобили – или барем автомобили со различни имиња – за да се задоволи пазарот.

Во Јужна Америка, на пример, „VW Virtus“ е хит: „Polo“ со багажник налик на „Passat“ добро се продава.

Моделите „со опашка“ се популарни и во Кина – азиско-пацифичкиот пазар е најважен за компанијата од Волфсбург заедно со Европа, па така и гамата на модели на „VW“ е широка, односно продаваат единаесет модели на лимузини. Има и голем избор на теренци, а на американскиот пазар се издвојуваат моделите „Taos“, „Atlas“ и „Atlas Cross“.

По овој краток преглед, еве пет специфични модели на „VW“ за кои веројатно никогаш не сте слушнале.

„VW Lamando L“

Тоа е автомобил кој треба да служи како помлад брат на „Arteon“, поради што е намерно дизајниран да биде модерен.

Кинеската филијала на „Volkswagen“ дури ја понуди првата генерација како „GTS“ со 220 ks (162 kW). Од 2022-ра година, Кина гради втора, уште поимпресивна генерација, која порано или подоцна исто така ќе биде опремена со поголема моќност од сегашните 150 ks (110 kW).

„VW Lavida“

Еден од најуспешните модели на „VW“ за кој никој не знае се вика „VW Lavida“. Моделот сега е во третата генерација, а „Lavida“ исто така се базира на модуларната попречна матрица наречена „MQB“. Од 2019-та година, седанот се нуди и со електромоторот од 100 kW (136 ks) од „e-Golf“.

„VW Phideon“

Откако пропадна „Phaeton“, „VW“ повеќе не се осмели да влезе во класата на луксуз. Најконзистентниот обид за седан во перо тежина се нарекува „Phideon“ и е позициониран како брат или сестра на „Audi A6“, помеѓу „Passat“ и одамна прекинатиот „Phaeton“.

Она што е особено впечатливо е долгото меѓуоскино растојание на моделот „MLB“, кој е популарен во Кина. Палетата на мотори вклучува четирицилиндричен 224 ks (165 kW) и V6 со 299 ks (220 kW).

„VW Sagitar“

„VW Sagitar“ исто така се базира на платформата „MQB“ и е приближно еквивалентен на американската „Jetta“, со малку подолго меѓуоскино растојание. Опсегот на мотори е вообичаен, со бензински мотори од 116 до 150 ks (85 до 110 kW).

„VW Santana“

Некои луѓе сѐ уште го паметат името „VW“ Santana од минатото, но сега го носи компактен седан во Кина.

Заедничкото вложување на „Volkswagen“ во Шангај го произведе првиот кинески „VW Santana“ во 1983-та година, кога седанот базиран на „Passat“ сè уште беше во салоните на германските дилери. „VW Santana“ до ден-денес остана доследен на својот концепт.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП