1 мај, 2024
ПочетнаКОМПАНИИАкциите на „Inditex“ достигнаа рекордно високо ниво по силните резултати

Акциите на „Inditex“ достигнаа рекордно високо ниво по силните резултати

Продажбата кај сопственикот на „Zara“, „Inditex“, скокна за 11% по постојани девизни курсеви во првата половина од нејзината пролетна сезона. Тие се поддржани од повеќе луксузни стоки и континуиран силен моментум, кој забележа раст на продажбата за 2023-та година над оној на конкурентот „H&M“.

Акциите на најголемиот моден трговец во светот пораснаа за 3,4 отсто на рекордно високо ниво на почетокот на тргувањето во четвртокот, откако ги објави податоците за периодот од 1-ви февруари до 11-ти март.

Шпанската групација го консолидира своето водство пред шведскиот „H&M“ благодарение на способноста побрзо да им нуди трендови на потрошувачите поради поблиските добавувачи и да продава повеќе облека по повисоки цени. Исто така, му помага да се спротивстави на брзорастечкиот кинески конкурент „Shein“.

Продажбата на „Inditex“ се зголеми за 10% до рекордни 36 милијарди евра во годината до крајот на јануари 2024-та година.

Резултатите на компанијата беа во согласност со очекувањата на аналитичарите, при што продажбата растеше побавно од една година претходно, бидејќи темпото на зголемување на цените беше забавено. Во првата половина на пролетта 2023-та година, продажбата се зголеми за 13,5%.

„Inditex“ објави годишна нето добивка од 5,4 милијарди евра – зголемување за 30% на годишно ниво и во согласност со очекувањата на аналитичарите во анкетата на „LSEG“. Во исто време, компанијата одржува бруто маржа од 57,8%.

„Inditex“ соопшти дека планира да инвестира 900 милиони евра годишно до крајот на 2025-та година во логистика. Оваа година ќе потроши вкупно 1,8 милијарди евра за проширување на капацитетот на своите продавници за 5%, како и за технологија и подобрување на онлајн платформите.

Компанијата имаше 5.692 продавници ширум светот во 2023-та година, помалку за 123 на годишно ниво, и рече дека залихите во јануари се намалиле за 7% од истиот период претходната година, делумно поради „нормализацијата на условите во синџирите на испорака“.

„Inditex“ соопшти дека ќе ја зголеми својата дивиденда за 28% до 1,54 евра по акција, над очекувањата на аналитичарите.

Главниот бренд на „Inditex“, „Zara“, почна да ги зголемува цените порано од „H&M“ како одговор на забрзаната инфлација и како дел од повторното фокусирање на специјализирани, луксузни производи, а во исто време ги прошири своите други брендови во буџетскиот сегмент.

Инвеститорите очекуваат „Inditex“ да продолжи да го надминува ривалот „H&M“. Акциите на шпанската групација се тргуваат со 21,8 пати поголема од очекуваната добивка во следните 12 месеци, додека „H&M“ се тргува со 16,1 пати.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП