2 мај, 2024
ПочетнаКОМПАНИИПрва годишна загуба за „Adidas“ по повеќе од 30 години

Прва годишна загуба за „Adidas“ по повеќе од 30 години

Германскиот гигант за спортска облека „Adidas“ ја забележа својата прва загуба по повеќе од 30 години за 2023-та година, додека главниот извршен директор Бјорн Гулден работи на реструктуирање на брендот по неуредната поделба со раперот Канје Вест.

„Adidas“ се обидува да се врати откако ги прекина врските со Вест во октомври 2022-ра година, ставајќи крај на продажбата на исклучително профитабилната линија на патики „Yeezy“.

Во својата прва година на оваа позиција, Гулден ја рестартираше продажбата на патики „Yeezy“ за да ја исчисти залихата, а во исто време се обидуваше да ги зајакне популарните производи како патиките „Samba“ и „Gazelle“ и да ги подобри односите со трговците на мало. Акциите на „Adidas“ се опоравуваат, надминувајќи ги „Nike“ и „Puma“ откако тој ја презеде.

„Иако не беше доволно добра, 2023-та година заврши подобро отколку што очекував на почетокот на годината“, рече Гулден.

„Adidas“ соопшти дека очекува основната дејност, со исклучок на „Yeezy“, да се подобри во 2024-та година, со двоцифрен раст во втората половина.

Компанијата соопшти дека одборот ќе предложи дивиденда од 70 евроценти по акција за перформансите во 2023-та година, непроменета од годината, и покрај нето загубата од 58 милиони евра, прва од 1992-ра година.

„Adidas“ прогнозира пад на продажбата во Северна Америка оваа година, обвинувајќи го пазарот кој сè уште е силно преполнет. Продажбата на сите други пазари се очекува да порасне „значителено“, соопшти компанијата.

„Adidas“ се обложува дека може да го врати пазарниот удел од „Nike“ и други компании, иако побарувачката за спортска облека генерално опаѓа. Компанијата го заработува трендот на велур патики со низок врв, како што се „Samba“ и „Gazelle“, и го зголеми производството минатата година.

Продажбата на атлетски обувки се зголеми за 8% во четвртиот квартал, но продажбата на облека се намали за 13%.

„Работите очигледно се движат во вистинската насока во „Adidas“ откако Бјорн Гулден ја презеде функцијата. Популарноста на брендот се зголемува, што се гледа по тоа што сега се продаваат помалку производи со попуст“, коментира менаџерот на портфолиото на „Union Investment“, Томас Јокел.

„Adidas“ минатиот месец соопшти дека има мали очекувања за останатите производи „Yeezy“, велејќи дека ќе ги продаде патиките за „барем нивната цена“.

Компанијата ја започна најновата продажба на производите на 26-ти февруари, но побарувачката за спортски чевли е тешко да се предвиди и не е толку висока како пред една година, кога партнерството штотуку заврши.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП