2 мај, 2024
ПочетнаТЕХНОЛОГИЈАFacebook го менува начинот на кој препорачува содржина: Еве што значи тоа...

Facebook го менува начинот на кој препорачува содржина: Еве што значи тоа за корисниците

Првите тестови покажаа одлични резултати, па Мета ќе продолжи да инвестира многу во вештачката интелигенција.

Том Алисон, еден од најважните луѓе на Facebook кој го надгледува развојот на социјалната мрежа, оваа недела ја објави стратегијата за развој на технологијата за компанијата во следните две години. Новините што ги подготвуваат и веќе ги тестираат се однесуваат пред се на начинот на препорака на видеа, кои ќе ги почувствуваат корисниците на Facebook feed, групите, како и Reels.

Еден од приоритетите на компанијата е да се натпреварува со TikTok, кој е познат токму по одличниот алгоритам за препораки за содржини кој добро знае што сакаат да гледаат корисниците и им покажува токму таква содржина, што ги држи во апликацијата многу долго време.

Мета сега исто така го менува својот алгоритам и инвестира значителни ресурси во развивање и обука на вештачка интелигенција што ќе го поттикне тој алгоритам за препорачување видеа на Facebook и на сите други платформи.

Компанијата веќе почна да го тестира и користи овој систем за препораки за содржина на Reels, а резултатите се доста импресивни. Имено, се покажа дека новиот алгоритам за вештачка интелигенција, кога се користи на Reels, го зголемил времето што корисниците го поминувале на таа мрежа за 8 до 10 проценти. Ова ни покажа дека оваа архитектура на новиот модел учи од податоците уште поефикасно во споредба со претходните генерации. Тоа беше добар знак за нас и показател дека сме на вистинскиот пат, објасни Алисон.

Со оглед на тоа дека новиот мотор за препорака на видео содржини на Reels се покажа како многу ефикасен, Мета реши да го користи и на други производи. Досега користеа различен алгоритам за препораки за содржина за Reels, Facebook feed и групите, но во иднина имаат намера да го користат истиот AI мотор за сите овие производи. За сите корисници на оваа социјална мрежа, ова значи едно – препораките за содржина што ќе им бидат прикажани треба да бидат уште подобри, па алгоритмот ќе предложи содржина што треба да им биде интересна, што на крајот треба да резултира со поголемо време што корисниците ќе ги потрошат залепени за овие платформи.

Со цел овој систем за препораки да биде што е можно подобар, потребни се значителни ресурси за развој и обука на вештачката интелигенција. Претходно оваа година, Марк Цукерберг објави дека имаат намера да купат стотици илјади графички картички на Nvidia потребни за обука на моделите со вештачка интелигенција на Мета. На крилата на таквата голема побарувачка за нивниот хардвер, цената на акциите на Nvidia во последно време е во голем плус, а пазарната вредност на компанијата надмина неверојатни 2,2 трилиони долари.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП