3 мај, 2024
ПочетнаАВТОБИЗ„Hyundai“ сериозно го ажурираше „Ioniq 5“ (ФОТО/ВИДЕО)

„Hyundai“ сериозно го ажурираше „Ioniq 5“ (ФОТО/ВИДЕО)

Скоро три години по неговото деби, „Hyundai Ioniq 5“ добива класичен фејслифтинг во средината на животот, кој вклучува естетски, технолошки и механички иновации. Овие ажурирања се придружени и со целосно новата опрема „N Line“, чиј стил е инспириран од врвната верзија „Ioniq 5 N“ со 650 ks.

Промените влијаат и на димензиите на електричниот автомобил, при што ажурираниот „Hyundai Ioniq 5“ е 2 cm подолг од сегашната верзија, достигнувајќи вкупно 4,65 метри. Останатите бројки остануваат непроменети – ширина од 1,89 метри, висина од 1,6 метри и меѓуоскино растојание од 3 метри.

Обновената варијанта добива редизајнирана решетка и браници, заден спојлер долг 5 см за подобрување на аеродинамиката и нови делумно профилирани алуминиумски тркала. Меѓу новите функции за дигитални ретровизори кои се достапни за 1.500 евра за ниво на опременост „Tech Pack Plus“.

Внатрешноста на „Hyundai Ioniq 5“ од 2024-та година исто така е ажурирана за да понуди подобра ергономија. Неколку физички копчиња се наоѓаат под централниот екран за повикување одредени ставки во менито за инфозабава додека сте во движење.

Другите се поставени веднаш пред централниот потпирач за рака за да се активира паркинг камерата и седиштата со греење/ладење. Во централниот тунел (наречен „Universal Island“ од „Hyundai“) има индукциски безжичен полнач за паметни телефони.

Нов е и воланот, и во поглед на дизајнот и четирите точки во центарот, кои сега се осветлени. Сè уште не е јасно што покажуваат, ниво на полнење на батеријата или нешто друго.

Ажурираниот „Hyundai Ioniq 5“ ја усвојува најновата верзија на информативно-забавниот систем на компанијата (Connected Car Navigation Cockpit) со OTA ажурирања и за инфозабавата и за различните електронски контроли.

Сепак, големата промена во ажурираниот „Ioniq 5“ не е видлива. Ова е новата батерија од 84,0 kWh што ја заменува сегашната батерија од 77,4 kWh и обезбедува поголем опсег. Колку точно не се знае, ниту е јасно што се случува со помалата батерија од 58 kWh, која најверојатно ќе остане со основните S-верзии.

Корејскиот производител засега не објави детали за погонот, но се очекува зголемување на моќноста кај сите верзии, со погон на задните тркала со 170 и 225 ks, како и со погон на четири тркала со 325 ks.

Воведени се и нови системи за помош на возачот, како што се „Lane Keeping Assist 2“, „Remote Smart Parking Assist 2“ и следење на излезот од паркирање, покрај веќе постоечката адаптивна контрола на патувањето, автоматско итно сопирање, препознавање на патните знаци и друго.

Инженерите на „Hyundai“, исто така, се фокусираа на подесување, додавајќи систем за придушување на вибрациите, засилување на задните тркала и зајакнато подвозје.

Фејслифтираниот „Hyundai Ioniq 5“ ќе биде достапен кај дилерите во јуни и јули, а нарачките најверојатно ќе се отворат во мај. Ќе биде достапен и во новата облога „N Line“, која вклучува спортски надградби на стилот, како што се 20-инчни алуминиумски тркала, странични здолништа, метални педали и спортски седишта.

Цените сè уште не се објавени и може малку да пораснат од 50.400 евра што сега чини основната верзија.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП