21 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИПрофитот на „Nestle“ порасна, но органската продажба останува под очекуваното

Профитот на „Nestle“ порасна, но органската продажба останува под очекуваното

„Nestle“ во четвртокот објави годишен раст на органската продажба малку под очекувањата, бидејќи најголемата светска компанија за пакувана храна продолжи да ги зголемува цените, што ги натера некои потрошувачи да се свртат кон конкурентските брендови.

Швајцарската компанија, исто така, рече дека очекува органски раст на продажбата од околу 4% во 2024-та година и „умерено зголемување“ на нејзината основна оперативна профитна маржа. Оперативната профитна маржа во 2023-та година беше 17,3%, што е раст од 40 базични поени кај постојаните валути.

Продажбата на органски производи, која го исклучува влијанието на валутни движења и преземања, порасна за 7,2% во годината до 31-ви декември, соопшти производителот на бујонски коцки „Maggi“ и кафе „Nescafe“. Аналитичарите во просек очекуваа раст на органската продажба од 7,4%.

Сепак, нето добивката на „Nestle“ нагло порасна за околу 20% до 11,2 милијарди франци.

Индустријата на пакувани стоки ги погодува потрошувачите со повисоки цени повеќе од две години, наведувајќи ги повисоките производствени трошоци кои започнаа со пандемијата со Ковид-19 и беа влошени со руската инвазија на Украина. Сè, од сончогледово масло до превозот поскапе, влијаејќи на глобалните синџири на снабдување.

Извршните директори во последните квартали забележаа дека трошоците ќе растат со побавно темпо, но предупредија дека потрошувачите ќе продолжат да плаќаат повеќе бидејќи компаниите сè уште не се опоравиле од долгогодишната штета од повисоките трошоци.

„Невидената инфлација во изминатите две години го зголеми притисокот врз многу потрошувачи и влијаеше на побарувачката за храна и пијалоци“, рече извршниот директор Марк Шнајдер.

Годишната продажба на компанијата се намали за 1,5 отсто на околу 93 милијарди франци, што е малку помалку од проценката од 93,68 милијарди франци.

Зголемувањето на цените на „Nestle“ за цела година од 7,5% ги исполни просечните прогнози на аналитичарите. Реалниот домашен раст, или обемот на продажба, за периодот падна за 0,3%, наспроти очекувањата за пад од 0,1%.

Обемот на продажба во четвртиот квартал е позитивен и бележи пораст од 0,4%.

Ривалската компанија за намирници „Unilever“, која значително го забави растот на цените во четвртиот квартал, исто така објави закрепнување на повисоки количини за периодот.

Инвеститорите и аналитичарите изразија загриженост дека компаниите премногу ги зголемуваат цените и повикаа на поголем фокус на маркетингот и иновациите во услови на криза со трошоците за живот, поради која сопствените брендови на супермаркети го украдоа пазарниот удел.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП